Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehelläni on kun hän haukkuu aina juuri niitä ominaisuuksia joita minulle on?

Vierailija
15.12.2020 |

Ei siis suoraan hauku minua, mutta kaikki mahdollinen ammatista ja harrastuksesta nenän muotoon ja tiettyihin luonteenpiirteisiini saakka, puutteista puhumattakaan.

Heti jos esim. tv:ssä jollakulla on sama ominaisuus tai puute kuin minulla, miehen on "pakko" lytätä se maanrakoon. Tämä ei ole sattumaa, vaan täysin systemaattista.

Tietenkin hän kieltää tarkoittavansa minua, mutta ei tuossa ole mitään epäselvää. Olen siis yrittänyt puhua tästä, mutta keskustelu on hankalaa kun hän piikittelee tuolla lailla mutkan kautta. Löytää aina uuden tavan vähätellä.

Mikä on ongelma ja onko mitään tehtävissä? 🙄

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*minulla

Lipsahti heti otsikkoon kirjoitusvirhe. 🙄

-ap

Vierailija
2/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kunnioita sinua, se kai se tässä perusongelma on. En osaa sanoa miksi miehesi haluaa seurustella naisen kanssa, jossa ei hänen mielestään ole mitään hyvää. Kenties häntä vain kiihoittaa valta-asetelma, jossa hän voi kuvitella olevansa sinua parempi? Olennainen kysymys on kuitenkin mitä sinä saat irti tästä asetelmasta? Et voi muuttaa miestä, mutta omien parisuhdekriteerien tarkastelu varmasti auttaisi sinua löytämään tervehenkisemmän miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Mun isä tekee tota ja sillä on ihan selvästi epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ja huono itse tunto.

Vierailija
4/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistiselta.

Vierailija
5/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa viedä sulta itseluottamuksen. En kattelis tolllasta , miks ihmeessä sä olet sen tollon kanssa?

Vierailija
6/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista sinä tästä suhteesta saat, että siinä kannattaa olla? Että kannattaa olla tuollaisen aikuisen koulukiusaajan kanssa? Ihminen, jonka pitäisi olla sinun tukenasi, järjestelmällisesti musertaa itsetuntoasi. Miksi sinulle saisi tehdä niin?

Ero on tehtävissä.

Vierailija
7/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tehtävissä että sä lähdet. Mikään muu ei auta. Uus kämppä, uus elämä ja ukkelin numero estoon.

Vierailija
8/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla eri syitä. Voit arpoa: 1. Ei pidä sinusta. Suhde on yksipuolinen. Sinä vain välität hänestä. Aika erota? Tunnetko edes häntä hyvin. 2. Hänellä on joku häiriö tai käyttää alkoholia /jotain lääkkeitä, käytös muuttuu häijyksi. 3. Kasvatuksen puute ja narsismi. 4. Väkivaltainen isä lapsuudessa? 5. Joku muu syy? Älä vaan jää odottamaan että muuttuu. Pakene.

Vierailija
9/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaat hänelle? Oletko kysynyt suoraan, että minuako tarkoitat?

Vierailija
10/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että hän ei pidä sinusta. Hän haluaa olla kanssasi, mutta hän ei pidä sinusta. Mieslogiikkaa. 

Vierailija
11/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen alkanut miettiä koko kuviota, jotain mätää tässä on. Alussa mies oli pelkästään ihana, mutta tätä lyttäämistä on tullut mukaan vähän varkain ja jotenkin olen viime aikoina tajunnut tuon systemaattisuuden. Se on ollut niin salakavalaa etten ole osannut yhdistää omaa haljua oloani ja varpaillaan oloani tuohon hänen tapaansa.

Mutta kun "hänhän ei minua tietenkään tarkoita..." Niinpä niin. Ei kai tässä mitään ole tehtävissä kun hän ei myönnä eikä muuta tapaansa, vaan juuri löytää aina uuden mutkan minkä takaa sivaltaa.

Ihan pitää miettiä että mitä tästä parisuhteesta saan itse asiassa. Materialistista hyvää kyllä yllin kyllin, mutta kun en ole materialistinen ihminen. Arvotan toisenlaisia asioita.

-ap

Vierailija
12/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä. Hänellä oli joku fiksaatio olla mun kanssani, mutta silti selvästi halveksi eri piirteitäni joka käänteessä.

Paino sanalla exä.

Vierailija
13/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhdessä viestissä ei ole tarpeeksi informaatiota sen kummempaan tulkintaan, mutta yritetään... Seuraavan kerran kun miehesi tekee noin, ole valmiina ja tokaise tuimasti "Minulla sattuu olemaan tuollainen nenä! Satuitko yhtään miettimään sitä?"

Miehen vastauksesta arvaa jo, että kumpi syy on kyseessä:

1) Jos mies nolostuu tai on hämmentynyt, hän luultavasti ei ymmärrä mitä tekee. Hän saattaa (ehkä) pitää sinusta siitä huolimatta, että hän ei pidä kaikista ominaisuuksistasi (ne eivät ole "hänen juttujaan", ja siksi nuo asiat joskus ärsyttävät, vaikkei tarkoitus olisikaan ketään loukata).

2) Jos mies näyttää enemmän tylsistyneeltä, tai vastaa ilkeästi takaisin, niin hän luultavasti tekee piikittelyä tahallaan. Häntä häiritsee "huonot ominaisuutesi", ja suhteenne selvästi rakoilee. Saat sitten ryhtyä selvittämään mitä tälle suhteelle voi vielä tehdä :) .

Vierailija
14/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää lyttäämistä jotta sinulle tulisi huono itsetunto, koska hänellä itsellään on sellainen. Sairasta.

Isäni teki tuota samaa äidille ja myöhemmin äidin sairastuttua ja kuoltua minulle. Sairaan ihmisen merkki.

Vierailija
15/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnevikainen. Ja kuten moni on täällä sanonut ei enää pidä sinusta. Hänellä on tyypillinen välttelevä kiintymismalli. Itseriittoinen. Hän kyllä haluaa rakastaa, mutta ei sinua. Sinä tulet aina olemaan huono. Nämä ihmiset toimii näin kaikkien kumppaniensa kanssa. Se oma kumppani ei ikinä kelpaa vaan on halveksunnan ja hyljeksinnän kohde. Jätä se. Tuota ei pysty muuttamaan.

Vierailija
16/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida laihduttaa. Tosin ei ole tarvettakaan. Mutta vaikka olisikin, ehkä olisi helpotus jos mies itse lähtisi... Kaikesta päätellen ei kyllä lähde, vaan minä joudun siinä mielessä ottamaan sen pahiksen roolin.

-ap

Vierailija
17/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki tota, Haukkui ja lyttäsi ihmisiä, jotka muistuttivat olemukseltaan minua. Esim piti Katja Ståhlia tosi rumana ja sitten taas jossain välissä saattoi sanoa, että olen Katja Ståhlin näköinen. Todellisuudessa en edes ole Katja Ståhlin näköinen, eikä hän ole ruma.

Exä jäi kiinni pettämisistä ja kuulemma seksi fitness-kroppaisen kanssa oli paljon tyydyttävämpää kuin kanssani. Olen itsekin kokoa 34-36, joten lihavaksi ei voinut haukkua.

Kaikki tämä jätti jälkensä ja itse jouduin kääntymään terapeutin puoleen, sillä itse tuntoni ja koko elämäni oli lytätty tämän itserakkaan narsistin takia. En tiedä millainen sinun miehesi on, mutta itse tajusin terapeutin avulla, että kyse oli gaslightingista.

Vierailija
18/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut tai rakastunut toiseen, mutta ei halua/kykene/osaa/uskalla tehdä aloitetta eroon vaan yrittää saada sut lähtemään ja eroamaan. Meillä kävi noin. En tiedä mitä tossa pitäis tehdä. Halaus!

Vierailija
19/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin, että olet loukannut häntä jollain tavalla? Huomaamattasi? Oletko kovasanainen? Mahtaa kantaa kaunaa. Haluaisi itsekin ulos tuollaisesta kierteestä. Niin, mikä avuksi? Vai ajaako sinua tavallaan pois? Kannattaako jaksaa jatkaa missään tapauksessa?

Vierailija
20/36 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen alkanut miettiä koko kuviota, jotain mätää tässä on. Alussa mies oli pelkästään ihana, mutta tätä lyttäämistä on tullut mukaan vähän varkain ja jotenkin olen viime aikoina tajunnut tuon systemaattisuuden. Se on ollut niin salakavalaa etten ole osannut yhdistää omaa haljua oloani ja varpaillaan oloani tuohon hänen tapaansa.

Mutta kun "hänhän ei minua tietenkään tarkoita..." Niinpä niin. Ei kai tässä mitään ole tehtävissä kun hän ei myönnä eikä muuta tapaansa, vaan juuri löytää aina uuden mutkan minkä takaa sivaltaa.

Ihan pitää miettiä että mitä tästä parisuhteesta saan itse asiassa. Materialistista hyvää kyllä yllin kyllin, mutta kun en ole materialistinen ihminen. Arvotan toisenlaisia asioita.

-ap

M-a-n-i-p-u-l-o-i-n-t-i-a.

Ei ole jätkällä munaa suoraan sanoa, niin sanoo kiertäen ja sitten jos ihemttelet voi aina sädekehä pään päällä todeta, kuinka sinä, kultaseni olet hullu, kun kuvitelet moista, ei hän!

J-u-o-k-s-e!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan