Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomi pääsykokeista, apua kaivataan!!

Vierailija
07.05.2014 |

Elikkä mitä pääsykokeissa on ja kuinka panostaa?? Onko kirjallisia tehtäviä, että psykologisia kyselyitä?? Vaikuttaako vanha rikosrekisteri kouluun pääsyä?? Eli se on siis vanha merkintä ja pieni rikos, mutta näkyy tietääkseni edelleen. Ja kuinka helppo päästä?? Nyt apua tarvitaan kiitos jo etukäteen kaikille jotka vaivautuu jelppaamaan!! :))

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli niin hyvät lähtöpisteet, etten olisi tarvinnut itse pääsykokeista kovin montaa pistettä, että pääsin sisään. 

Koe koostuu monivalinnoista, laskutehtävistä ja esseestä.

Koska lähtöpisteesi ovat ilmeisesti melko matalat, suosittelen harjoittelemaan vanhojen tehtävien laskuja. Sen lisäksi lue materiaalit riittävään moneen kertaan. Itse luin matskut läpi viimeisenä iltana parissa tunnissa, ja tosiaan sisään pääsin, mutta edelleen, ne lähtöpisteeni taisivat olla täydet.

Vierailija
22/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OAMK:ssa ei ainakaan viime vuonna ollut haastattelua aikuispuolelle. Materiaalia oli toki luettava, SOK:n vuosikertomuksesta ja englannin kielisestä materiaallista oli monivalinta, tais olla 60 oikein-väärin väittämää (väärästä vastauksesta -0,5p, eli ei kannata arvailla) ja toisesta enkun kielisestä matskusta piti kirjoittaa ulkomuistista tiivistelmä. Sitten oli se matemaattis-loogista päättelykykyä mittaava osio.

En sanoisi, että mikään läpihuutojuttu, ja aikankin OAMK:n liiketalouden yksikkööna on perinteisesti ollut eniten hakijoita suhteessa aloituspaikkoihin.

Mut tsemppiä kokeeseen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600 hakijaa, 170 aloituspaikkaa. Miten siis on läpihuutojuttu??

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:01"]

Voiko tradenomikouluun olla pääsemättä sisään? sehän on ihan läpihuutojuttu.

[/quote]

Vierailija
24/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh aika kulkee nopeasti - itse hakukeväänä 2000-luvun puolen välin jälkeen hain ja pääsinkin kauppakorkeaan, mutta käytiin kaverin kanssa harjoittelemassa pääsykoetta AMK:n puolella. Ainakin henk.koht. pääsykoe oli helpohko laskuineen, luetunymmärtäminen yms oli peruspullaa. Lopputuloksena parhaat pisteet koko hakujonossa ja ygöstila!

Vierailija
25/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh aika kulkee nopeasti - itse hakukeväänä 2000-luvun puolen välin jälkeen hain ja pääsinkin kauppakorkeaan, mutta käytiin kaverin kanssa harjoittelemassa pääsykoetta AMK:n puolella. Ainakin henk.koht. pääsykoe oli helpohko laskuineen, luetunymmärtäminen yms oli peruspullaa. Lopputuloksena parhaat pisteet koko hakujonossa ja ygöstila!