isännöitsijä ei puutu päiväsaikaiseen häiriköintiin
Olen ihan loppu. Naapurissani asuu joku n4rkkari-sossuelätti, joka huutaa suurimmalta osin päiväsaikaan. Ihan ihmeellistä rääkymistä ja ulinaa ja ovien pauketta. Isännöitsijän mukaan "puheensorinaan on nyt etäaikana vaan totuttava". Ei usko vaikka olen lähettänyt äänitteen huudoista. Se ei kuulemma riitä, pitää olla tarkka lista päivälleen ja minuutilleen milloin tämä tyyppi häiriköi, lisäksi vielä kaikilta muilta talon asukkailta vaaditaan valitukset. Mitä vttua teen! Olen ihan uupunut.
Kommentit (30)
Miksi sulle pitäis olla joku erivapaus? Hankit kahdelta viikolta tuon pyydetyn listan ja parin naapurin allekirjoituksen siihen. Vai luuletko että joku voidaan pakottaa muuttamaan ihan vaan siksi että sä niin tahdot ja sua väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle pitäis olla joku erivapaus? Hankit kahdelta viikolta tuon pyydetyn listan ja parin naapurin allekirjoituksen siihen. Vai luuletko että joku voidaan pakottaa muuttamaan ihan vaan siksi että sä niin tahdot ja sua väsyttää.
Olen itse asiassa jo ajat sitten keskustellut asiasta samassa kerroksessa asuvan naapurin kanssa. Ei voinut ottaa kantaa sillä käy päivät töissä. Tuota varsinaista häirikköä en herrajumala ala lähestymään. -ap
1. Laita asiallinen lappu sille naapurille. Jos ei auta niin toinen. Ei ole pakko laittaa nimeä, pelkkä naapuri riittää. 2. Isännöitsijä laittaa yleensä jonkun lapun sille kovaääniselle. Siihen ei tarvita koko talon lupaa. Ellei hän vaadi paria naapuria. 3. Jos sillä henkilöllä on ongelma, ei auttaisi jos hänellä ei ole yhtäkkiä asuntoa, eli on helpompi ehkä muuttaa itse toiseen taloon. Paitsi jos ei voi muuttaa. 4. Kerrostaloissa on yleensä paljon ongelmia, kun kuuluu naapurien äänet hyvin.
Keräät ovelta ovelle listan, mikä näinä aikoina voi olla haastavaa.
Päiväsaikaan elämisen äänet saa pääsääntöisesti kuulua.
Isännöitsijän on velvollisuus puuttua häiriköintiin. Ala ottaa ylös ajat milloin on melua ja hanki desibelimittari. Kyllä keinoja löytyy! Me saimme häädettyä lopulta yhden metelöitsijä-perheen pois kun oli näyttää faktaa
Tietääkö taloyhtiön hallitus? Isännöitsijän voi vaihtaa, jos ei puutu mihinkään, mutta hallituksen pitää kannattaa tätä.
Valitettavasti isännöitsijänne on laiska lapanen.
Oletko varma tuosta narkkari-asiasta? Jos se on omillaan asuva kehitysvammainen niin turhaan edes yrität mitään. Helpointa on sun itse muuttaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma tuosta narkkari-asiasta? Jos se on omillaan asuva kehitysvammainen niin turhaan edes yrität mitään. Helpointa on sun itse muuttaa pois.
Ei kuulosta siltä, silloin kun hän puhuu normaalisti. Hän on sellainen, että aluksi saattaa puhua ihan normaalisti ja seuraavassa hetkessä ulisee, raivoaa ja kiroilee. -ap
Lähettämässäsi äänitteessä ei kuulu muuta kuin huminaa.
Mikset tee kuten sua on pyydetty?
Vierailija kirjoitti:
Keräät ovelta ovelle listan, mikä näinä aikoina voi olla haastavaa.
Päiväsaikaan elämisen äänet saa pääsääntöisesti kuulua.
Huutaminen ja ovien paiskominen ei ole normaalia elämää, varsinkaan aikuisilta ihmisiltä.
Jotkut narsistit häiriköivät tahallaan päiväaikaan kun tietävät että siihen on hankala puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Päiväsaikaan saa elää normaalisti eli ei tarvi olla hiljaa.
Mitä ap itse tekee päivällä kun ehtii työkseen kuunnella naapureita?
Ratkaisu asiaan on se että muutat itse pois.
Jos naapureista valittaa niin heillå on myös oikeus puolustautua eli tehdä valitus tyhjäksi.
Tuo narkkari-sana on asia mikä vähän särähtää korvaan.
Tee niinkuin on pyydetty.
Otat ajat ja äänitteet milloin meluaa äänekkäästi. Tottakai ei tuo saa häätöä, jos ne on vain silloin tällöin, mutta ihan eri asia, jos kestää tuntikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Newseciltä
Tai entiseltä Asuntoverkolta.
Päivällä metelöitsijää on käytännössä mahdoton häätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Newseciltä
Tai entiseltä Asuntoverkolta.
Korjaus Isänmöintiverkolta.
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijän on velvollisuus puuttua häiriköintiin. Ala ottaa ylös ajat milloin on melua ja hanki desibelimittari. Kyllä keinoja löytyy! Me saimme häädettyä lopulta yhden metelöitsijä-perheen pois kun oli näyttää faktaa
Täytyy olla todella kovaa ja jatkuvaa meteli, ellei ole yö-aikaan, jos sillä aikoo häädön saada järjestettyä. vielä korkeampi kynnys mikäli olisi omistusasunnoista kyse.
Joo, aloituksessa melkein sama lause 2 krt ekana ja vikana. Tätä se jatkuva stressissä olo teettää. Säikähtelen useita kertoja päivässä ja olen niin kyllästynyt isännöintiin. -ap