Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffeillä tavanneet

Vierailija
07.05.2014 |

Tapasitko kumppanisi nettitreffien kautta? Mikä sivusto oli kyseessä? Ikänne suunnilleen. 

Itse olen sitä kautta koettanut löytää, mutta aikamoisia havereita on vain käynyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naistutuista aika monet yrittivät löytää miesystävän erilaista treffipalvelujen kautta, mutta loppujen lopuksi jokainen taisi löytää kumppanin muualta, joku ravintolasta, joku työpaikalta, joku jostain tuttujen tapaamisesta jne. Yksi miestuttuni löysi vaimon Hesarin treffi-ilmoituksen avulla.

Vierailija
22/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu netissä tavattiin kolme vuotta sitten. Oli joku niitä maksullisia deittisivustoja, en muista nimeä. Ikää meillä molemmilla yli 40v. Ihanan miehen löysin elämääni. Nyt olemme onnellisesti naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ollut joku "seuraa jokaiselle" tms. missä 'tavattiin'. Nyt naimisissa ja lapsi. :) kyllä netistä voi löytää sen oikean, uskoisin että jopa helpommin kuin jostain paikallisen juottolan tiskiltä.

Vierailija
24/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

badoo ja lähinnä vahingossa. Yhdessä 3v ikää nyt 25&26 

Vierailija
25/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni vuonna 2007 Facebookin Are you interested?-sovelluksen kautta.

Ollaan tällä hetkellä 38 ja 40v.

Ei juurikaan kirjoiteltu ennen treffejä, koska varsinkaan minä en jaksanut kirjoitella viikkokausia vaan mieluummin tapaan heti niin ei synny vääriä mielikuvia tai odotuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän