Mitä naisennimeä et voi sietää, koska se on miehesi ex-tyttökaverin nimi?
Kommentit (17)
Miehen exä Tuuli, minä Tuulikki...
Olen aina pitänyt Ulla-nimestä, mutta tytöstä ei kuitenkaan Ullaa tullut. Sen sijaan inhoan Satu-nimeä, koska sen nimisen kanssa mieheni muinoin petti minua.
Onko se jotenkin pakollista että miehen eksää pitäisi vihata? Saatika jonkun nimeä?
Minä aina ajattelin, että eksien vihaaminen on ihan ala-aste tasoista hommaa. Mutta nyt tiedän paremmin, kiitos av:n:))
14
en kyllä ottaskaa kenekään entisiä enkä ymmärää noin epävarmoja tapauksia jos pitää inhota jotain exiä, ettekö ole varmoja miehistänne?!?
joka EI ole miehesi ex, vaikka niin luuletkin...;)
saako vihata myös exän nykyistä? siinä tapauksessa milja. sääli, että nimi on kaunis, sen vois vaikka antaakin lapselle nimeksi.
mutta se exä.. HANNA!!! Ja TEIJA!!! Örgs :(
Anne vokotteli mieheni melkein itselleen, eikä antanut periks sitten millään..
mulla kanssa Eija, mistä päin on...?;) Tosin kyllä muutenkin niin kauhea nimi etten antaisi sitä lapselleni... Eiiijaaa, (=en oo ihan varma...) -->tulee mieleen aina vähän samantapainen nimi kun Kai, jota en myöskään antaisi lapselleni nimeksi... Epävarmoja nimiä:)
mutten kyllä antaisi lapsillekkaan!!!
Juuli, Mari
Ai niin, ja tässä on muuten parinkin exän exiä, hihhii.
Työkaverini nimi on myös Jaana, enkä mielelläni kutsu häntä sillä nimellä, tulee aina se eräs lumppuhoro mieleen GRR!
Ja tää nimi on MILLA
Siksi meidän tyttö ei saanut mitään M:llä alkavaa nimeä, eikä mitään muutakaan mikä vois vähääkään Millalta kuulostaa tai vaikuttaa.