Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaalea väri/raidat itse kotona?? mahdotonta?

Vierailija
07.05.2014 |

Nyt ei ole varaa kampaajalle menoon. Mulle on tähän asti kaveri laittanut kaupan vaalennusaineella raitoja folion avulla. Nyt on tukkakriisi enkä saa ketään kaveria värjäämään hiuksiani. Koko päähän en voi vaalennusainetta läntätä kun tätä on raidoitettu. Onko mitään mahdollisuuksia että pystyisin itse tekemään itselleni vaaleeta raitaa koko päähän? Millä värillä ja miten helpoiten? Onnistuuko nuo raitasetit missä tulee joku kampa mukana millä raitoja tehdään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

help

Vierailija
2/5 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, itsekin mietin juuri samaa että miten saisin raidat päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä laittaisin kyllä sen vaalean värin päähän. Ei se vaalea niihin tummiin tartu samalla tavalla, niin olisi sit edelleen raidat, mutta koko päässä sama sävy. Mulla oli vielä syksyllä lähes mustat. Aloittiin marraskuussa vaalentamaan raidoilla, lisää vaaleita raitoja helmikuussa ja nyt vaan vaalennan koko päätä. On elävän näköinen, eikä superpedoksidi blondi, pikemmin nyt vaalea, joissa hieman tummempia raitoja :) ja olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
4/5 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa raitapaketti, jossa on huppu. Olen omiin pitkiinkin hiuksiin saanut ihan nätit vaaleat raidat hupun avulla. Vaatii tietty kärsivällisyyttä kaivella niitä hiustupsuja muovin läpi, mutta vaivan väärti. 

Vierailija
5/5 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:17"]

Kannattaa ostaa raitapaketti, jossa on huppu. Olen omiin pitkiinkin hiuksiin saanut ihan nätit vaaleat raidat hupun avulla. Vaatii tietty kärsivällisyyttä kaivella niitä hiustupsuja muovin läpi, mutta vaivan väärti. 

[/quote]

muistatko millä merkillä olisi hupullisia raitapaketteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi