Että mää näen punaista kun miest tulee töistä kotiin niin usein naapurin nainen tulee samaan aikaan ja näen kuin ka keimailee miehelleni
Heittelee tukkaansa kuin olisi kirppuja hiuksissa, sekä kikattelee koko ajan, olen miehelle sanonut ettei tule autosta ulos jos näkee tämän naisen. Joku päivä teen kyllä asialle jotain se on varma.
Kommentit (29)
Mitä sillä on väliä, vaikka se nainen tulis alasti flirttaamaan, jos miehes tulee kiltisti kotiin? Eihän se naapuri siinä nolaa kuin itsensä.
Täällä vähän sama ongelma. Mieheni kiinnostaa jopa pariutuneita nuoria naisia ja kovasti silmiin katsellaan jne. Minua ei olla huomaavinaan ja tervehditään jos tervehditään.
"naapurin nainen tulee samaan aikaan" *tirsk*
Sairaalloinen mustasukkaisuus ja huono itsetunto ei ainakaan pelasta parisuhdettasi
Ilmesty sinne paikanpäälle usein. Voi olla ettei mies kiinnosta naista, osalla tapana jutella.
Puhko renkaat ens alkuun.. Mietitään sitten jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähän sama ongelma. Mieheni kiinnostaa jopa pariutuneita nuoria naisia ja kovasti silmiin katsellaan jne. Minua ei olla huomaavinaan ja tervehditään jos tervehditään.
Olen huomannut täysin saman asian omassa parisuhteessani. Se on todella ärsyttävää ja epäkunnioittavaakin. Onko täällä palstalla naisia ketkä tällaista harrastaa? Miksi tervehdit vain pariskunnan miestä tai juttelet intensiivisesti vain hänelle, etkä myös vaikka naiselle? Onko se tyhmyyttä vai röyhkeyttä?
Minä olen se naapurin nainen ja pian vien sulta ukon. ;)
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen mustasukkaisuus ja huono itsetunto ei ainakaan pelasta parisuhdettasi
Ainakin näin on helppo todeta, jos itsellä on puoliso, joka ei kiinnosta juuri ketään. Voin kuitenkin kuvitella, että useimmilta pinna kiristyy, jos on yhdessä ihailua herättävän kumppanin kanssa, jota isketään jatkuvasti.
Ota ruma, tyhmä ja köyhä mies tilalle.
Meidän naapuri,yli 60 vuotias nainen keimailee kesät kuokkimassa pylly pystyssä meillepäin,vihreissä pikku pikku biksuissa. Oikein pyllistelee ja kuokkii (muka) perse,mun mieheen päin. Joo ja mun mies on 20 vuotta nuorempi,kuin hän. Kunnon PUUMA...grr,naurattaa oikeastaan.Ruma on ,kuin ladonovesta revästy pir...
Suosittelen keskustelemaan miehesi kanssa tästä asiasta. Avaa keskustelu vaikka sanomalla: "Onkohan tuo naapurin nainen vähän ihastunut sinuun?"
Toinen, miten voit saada mieltäsi rauhoittumaan, on, että lopetat sen naisen tuijottamisen, ja kiinnität enemmän huomiota mieheesi, kuinka hän reagoi naisen keimailuun, vai reagoiko yhtään mitenkään. Huomaako edes?
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapuri,yli 60 vuotias nainen keimailee kesät kuokkimassa pylly pystyssä meillepäin,vihreissä pikku pikku biksuissa. Oikein pyllistelee ja kuokkii (muka) perse,mun mieheen päin. Joo ja mun mies on 20 vuotta nuorempi,kuin hän. Kunnon PUUMA...grr,naurattaa oikeastaan.Ruma on ,kuin ladonovesta revästy pir...
😂 Melkein voisit kirjoittaa minusta, mutta minulla ei ole vihreitä biksuja. Olen yli 60 v ja naapurin mies on 20 v nuorempi. Ja meillä on ollut salasuhde 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on samanlainen 60+ pyllistelijä naapurissa. Mies laittaa aina kaihtimet kiinni jos huomaa eukon aloittavan puutarhahommat.
Ei se keimaile ap. Sulla vaan on hiton huono itsetunto.
Kyllä tympäisi kun olin erään näyttävän naisen kanss treffeillä pari kertaa. Tuntui etten ole olemassa enää. Koko ympäristö reagoi vain häneen. Tarjoilijat ym.
Hyvät naapuruussuhteet parantavat elämänlaatua. Ymmärtäisitpä miten onnekas olet kun sinulla on tuollainen mies. Ja naapuri.