Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheltä äitienpäivälahja

Vierailija
07.05.2014 |

Täytyykö miehen muistaa vaimoaan äitienpäivänä.. Onko teillä miestä joka ei huomioi mitenkään.. Mun mies ehkä onnittelee ja lähtee töihin..hänen mielestään äitienpäivää voi viettää muulloinkin kun ens su. Hänellä huono suhde omaan äitiin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eräs miehenkuvatus täällä vielä pohtii lahjaa lastensa äidille.

Olisikohan meikkituotteiden antaminen ihan tyhmää? En ole nähnyt vaimoani koskaan meikissä, voisi olla ihan hauskaa. Mutta voidaanko tuollainen ele ymmärtää niin monin tavoin?

Vierailija
2/6 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen omalle vaimolleen mitään tarvitse antaa, en minä ainakaan sellaista odota. Ei vaimo ole aviomiehensä äiti. Mies voi auttaa lasta / lapsia heidän yllätyksessään on se sitten kortti tai aamiainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies mua sen kummemmin lahjo. Onnittelee kyllä, mutta ei sen kummemmin. Mies käy äitinsä haudalla, minä onnittelen omaa äitiäni ja leivon kakun. Omat lapset vielä liian pienet tajutakseen äitienpäivää.

Vierailija
4/6 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies viljelee tota kliseistä "huomioida voi muulloinkin kun äitienpäivänä/naistenpäivänä/ystävänpäivänä/jouluna". Joo, tottahan tuo olis-jos s*atana huomios! Eli kuittaa jopa syntymäpäivän sillä, että lahjoja voi ostaa ilman merkkipäivääkin tai tuoda aamiaisen sänkyyn ihan arkenakin, mutta ei noita arkimuistamisia ainakaan tämän 10 vuoden aikana vielä ole näkynyt!!!!

Sori, meni ehkä vähän sivuraiteille, mutta välillä vaan vituttaa toi äijä, pakko jonnekkin purkaa...

Vierailija
5/6 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on äitienpäivä. Voisi nyt edes yhden kukan tuoda tai tulppaanipuskan lähikaupasta.

Pitääkö k a i k e s t a käydä niin kamalaa taistelua ja väittelyä koko ajan? "Eihän mun kuulu sua onnitella, kun ET SÄ MUN ÄITI ole!" Miksei voisi vaan ottaa sitä päätänsä pois omasta takapuolestaan ja huomioida toista äitienpäivänä, koska toinen nyt vaan sattuu olemaan oma puoliso, josta välittää, ja äiti?

Vierailija
6/6 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut viettää äitienpäivää koska en koe että olisin jotenkin uhrautuva marttyyriäiti, mutta silti olen aina saanut sänkyyn kahvin, jotain syötävää, kukkakimpun, kortit ja skumppaa. 2:lle sanoisin että aika vaarallisiilla vesillä olet jos meikkejä tai ryppyvoidetta ostat. Mieluummin lahjakortti johonkin hömppään tai ehkä jalkahoitoon tai hierojalle (itse en kyllä tykkäisi näistäkään, mutta kaikki läheiseni tietävätkin että tykkään vain kukkalahjoista).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä