Voiko pomo pakottaa koronatestiin?
Ja töihin ei voi mennä mennä ennenkuin näkee onko tulos negatiivinen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä vielä joku urpo joka ei tiedä että korona voi olla myös oireeton joten jokaisesta pienestäkin oireesta mennään testiin? Ei kaikki joudu koronasta teholle mutta voivat tartuttaa sitä eteenpäin sellaisille jotka joutuvat
Höpö höpö! Itsellä ollut hyvin pientä flunssaa pari päivää, mutta en todellakaan jaksa kotona maata. Buranaa ja nasoliinia niin hyvin menee. Töissä vielä maskipakko niin kukaan mitään huomaa. Tottakai menen testiin jos oikeasti sairastun mutta ei nyt pieni niiskutus sentään vielä anna aihetta.
Noh itse vastaavassa tilanteessa vain sanoin käyneeni ja että tuli nega. Terveystiedot ovat yksityisiä, joten se pomosi joutuu vaan luottamaan sanaasi.
Minä olin 2vko karanteenissä eli etänä, työnantajan käskystä, vaikka tulos oli negatiivinen. Ei se kyllä haitannut, suurimman osan vuodesta olen ollut muutenkin etänä, ja pääsin päivystyksistä eroon sen ajaksi. Mielestäni voi siis pakottaa testiin.
Vierailija kirjoitti:
Noh itse vastaavassa tilanteessa vain sanoin käyneeni ja että tuli nega. Terveystiedot ovat yksityisiä, joten se pomosi joutuu vaan luottamaan sanaasi.
Ai olet monta päivää poissa töistä sen takia?
Jotkut joutuu odottamaan tosi monta päivää testin tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olet monta päivää poissa töistä sen takia?
Siis mulla oli kurkku kipee ja taisin olla to ja pe poissa töistä. pe iltana ei enää ees kurkkua karhentanu. Sanoin silti käyneeni testissä, koska hysteeriina siellä sekoili. Jos olisin yhtään epäillyt koronaa oisin tietty voinu käyd oikeessa testissä mut en epäilly eikä selkeesti ollu ku kukaa ei sairastunu mihinkään jälkeeni :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käynyt?
Ei se mieltä ylentävää ole mutta mieluumin testi kuin korona.
On kokemusta molemmista