Tiedättekö sen tunteen kun tilaat tuotteen x pakettiautomaattiin, mutta se meneekin siihen saakelin tiskille?
Ainakin tässä eräässä Espoon lähiössä, sitä saa saakeli jonottaa sen 10-15min kaupankassalla. Muuten olisi paketin kanssa jo kotona. Ne pari hassua ostostakin pitää maksaa siihen kassalle vaikka vieressä olisi itsepalvelukassa.
Kommentit (18)
Vielä ärsyttävämpää meillä Porissa. Tilaan lähikaupan pakettiautomaattiin, niin se viedään Sokoksen 2.kerroksen viimeiseen nurkkaan joko automaattiin tai tiskille ja niihinkin pääsee vasta klo 9.00 jälkeen. Oon aivan kypsä ☹
Ei kyllä tietoa. Tilaan vain tuotteen Y.
Sincc
Tiedän, ja mua ärsyttää!
Inhoan asioida siinä tiskillä, kun sinne päästäkseen joutuu kävelemään pitkän kassarivistön ohi = ihmislauman läpi ja sitten siellä pitää vielä odotella, että joku ehtii tulemaan palvelemaan.
Käytän matkahuoltoa, aina tulee sinne mihin tilaa myös automaattiin.
Tilasin paketin tiskille. Se meni 20 km päähän lokeroon, kun lähin lokerikko oli täynnä.
Postin järjestelmä valitsee mihin paketti toimitetaan, kun se rekisteröidään Postissa vastaanotetuksi lähettäjältä. Jos sillä hetkellä lokerossa on tilaa se ohjataan sinne, mutta jos jakohetkellä tilaa ei olekaan se menee lähimpään vapaaseen lokerikkoon. VAIKKA TILATTU TISKILLE. Näin kertoi Postin asiakaspalvelija.
Onneksi hakivat itse sen tuolta 20 km päästä takas ja toimittivat sinne tiskille minne tilattu. Ja tiskille tilattu just sen takia, kun ne lokerot on aina täynnä.
Mulla on Espoossa mennyt koko vuoden paketit vähän mihin sattuu, että ihan ihmetyttää miten autoton ihminen niitä hakisi. Viidellä eri bussilla?
Mullekin on käynyt niin, että paketti täytyy hakea tiskiltä eikä automaatista. Muistetaan kuitenkin, että ei ole varmasti postin tiskillä työskentelevien vika. Ei pureta pettymystä heihin, koska eivät he paketin hakupaikkaa valitse.
Minun tapauksessa postilta tuli ihan viesti, että mihin haluat että toimitetaan? Valitse huvikseen listalta joku, viedään se kuitenkin tuohon lähimarkettiin.
Vierailija kirjoitti:
Käytän matkahuoltoa, aina tulee sinne mihin tilaa myös automaattiin.
Mulla tulee ihan samalle tiskille mihin postikin, joten se siitä...
Näin käy nykyään lähes aina. Ehkä 1/10 menee lokeroon, loput postiin. Todella ärsyttävää!
Sello on myös vihoviimeinen paikka mihin tilata lokeroon, kun menee siihen tiskille ja sitten menet sen lapun kanssa jonottamaan cittariiin kello 16-18, niin onnee ja menestystä jos alle puolessa tunnissa selviää pihalle.
On se maapallon tuhoaminen raskasta hommaa. Jaksuja!
En tiedä tätä tunnetta. Kertoisitko lisää miltä se tuntuu?
Olen oikein tyytyväinen, jos paketti menee lähikauppaan joko automaattiin (sen yleensä valitsen, jos saa valita) tai tiskille. Usein menee jonnekin ihan muualle, 2,5 km:n päässä olevaan automaattiin useimmiten. Onneksi ei sen kauemmas, mutta sinne päin ei ole muuten mitään asiaa. Voi sitten mennä useita päiviä ennen kuin ehdin sen hakea. Lähikaupasta yritän hakea heti samana päivänä, jotta sinne mahtuisi uusia - omia tai muiden - paketteja taas.
Rasittavaahan se on, kun muut eivät nouda pakettejaan automaateista. Siitähän tuo johtuu, eli automaatti on täynnä ja siihen ei voi uutta pakettia toimittaa.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaahan se on, kun muut eivät nouda pakettejaan automaateista. Siitähän tuo johtuu, eli automaatti on täynnä ja siihen ei voi uutta pakettia toimittaa.
Pikemminkin johtuu siitä, että paketteja tulee niin paljon. Ihmiset eivät nouda pakettejaan automaateista, jos paketit toimitetaan jonnekin hankalaan paikkaan, kun valittu automaatti on täynnä. Siitä tulee kierre.
En tiedä, jos kerran vuodessa tilaan jotakin postin kautta mitä ei muualta saa niin ei ole ongelmia.