Jos on 35v, niin joko alkoi lähtölaskenta? Parhaat päivät takana
vai onko? Siis naisena, miehethän vanhenee kuin viini.
Ei enää vauva arkea, tulevaisuuden odotusta ja toivoa.
Kommentit (50)
Häh? Mulla oli parhaat vuodet rakkausrintamalla, uralla ja se vauva-arkikin vasta edessäpäin tuon ikäisenä.
N49
Olin nuorena nälkiintynyt, mutta sitkeä. Fyysistä työtä, pieni palkka, itsensä elättämistä, kova vuokra, vähän jäi rahaa muuhun, kunnes jatkoin opintojani. Lihakseni eivät olleet kasvaneet täyteen mittaansa. En ollut anorektikko vaan köyhä. Aina ei ruoka maistunut, mutta yritin kuitenkin syödä sitä ei niin mieleistäkään ruokaa, johon oli varaa, johon lakin ensiksi markkani ja sitten euroni riittävän.
Opiskellessa eteenpäin paremmalle palkalle sain kunnon opiskelijalounaita! Sitten opin syömään hyvin (minulla on ollut aina kallis ja terveellinen ruokamaku, mutta köyhänä ei ollut varaa toteuttaa mieltymyksiään). Nykyisin on hyvä lihaskunto ja jaksaminen. Olen edelleen sitkeä eli kestävyyskuntoni on erinomainen ja muuten kuntoni on hyvä. Lähtölaskenta ei ole todellakaan alkanut, vaikka ikää on tullut kohta puoli vuosisataa!
Siis mitä ihmettä te höpisette? Olette vielä nuoria ja nättejä. Itse täytin juuri 49 v ja upeampi kuin ikinä!
Naisilla ei, mutta miehillä kyllä.
Ainoa päättävä tahonsa alkaa lörpsähtää.
Parhaat päivät ovat edessä. On taloudelliset resurssit toeteuttaa omia haaveitaan. Nyt tiedät, mistä oikeasti tykkäät, eikä mihinkään typerään tarvitse osallistua, koska kuvittelee, että niin tulee tehdä. Olet löytänyt ihmiset, joiden parissa aidosti viihdyt ja elämänkokemus tuo itsevarmuutta niin töissä kuin ihmissuhteissakin. Terveyttä riittää veil', eikä kiire ole mihinkään.
Keski-ikä 💪💃!
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mulla oli parhaat vuodet rakkausrintamalla, uralla ja se vauva-arkikin vasta edessäpäin tuon ikäisenä.
N49
Olet fiksu!
Olisi pitänyt alkaa tekemään lapsia NYT, tänä vuonna kun täytti 35v., koska Elämä ohi, naama vanha ja uutta miestä ei saa.
Nyt sitten hukkasin parhaat, kauniit nuoruusvuodet paskaavaippojen vaihteluun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parhaat päivät ovat edessä. On taloudelliset resurssit toeteuttaa omia haaveitaan. Nyt tiedät, mistä oikeasti tykkäät, eikä mihinkään typerään tarvitse osallistua, koska kuvittelee, että niin tulee tehdä. Olet löytänyt ihmiset, joiden parissa aidosti viihdyt ja elämänkokemus tuo itsevarmuutta niin töissä kuin ihmissuhteissakin. Terveyttä riittää veil', eikä kiire ole mihinkään.
Keski-ikä 💪💃!
Ei päde minuun, olen pitkäaikaistyötön.
Ap
Kait tuo riippuu ihmisestä itsestään. Ite oon ajatellu, et tuos iäs vois alottaa treffeil käynnin. Nii ite ainaki ajattelen, et tos vaihees ei tarvii alkaa ettii hautapaikkaa. :)
Naisella on tuossa iässä tosiaan parhaat päivät menneet. Rupsahtaminen jo hyvässä vauhdissa. Miehillä ei niinkään. Pitämällä kropan timmissä esim. kunnon salitreenillä voit saada lisäaikaa. Miehiähän ei kasvot niinkään kiinnosta vaan kroppa kaulasta alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on tuossa iässä tosiaan parhaat päivät menneet. Rupsahtaminen jo hyvässä vauhdissa. Miehillä ei niinkään. Pitämällä kropan timmissä esim. kunnon salitreenillä voit saada lisäaikaa. Miehiähän ei kasvot niinkään kiinnosta vaan kroppa kaulasta alaspäin.
Siksi miehistä vain 75 prosenttia on lihavia. Ruttunaama ja pallomaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Olet fiksu!
Olisi pitänyt alkaa tekemään lapsia NYT, tänä vuonna kun täytti 35v., koska Elämä ohi, naama vanha ja uutta miestä ei saa.Nyt sitten hukkasin parhaat, kauniit nuoruusvuodet paskaavaippojen vaihteluun.
Ap
Tai sitten voi tehdä vauvoja nuorena JA juuri tuossa iässä, niitäkin naisia on. Kuulostat nyt vain siltä, että mieli tekee kieriskellä negistelyssä. Olisi varmaan hyvä varata aikaa johonkin omaan mukavaan juttuun ja palata sitten uudelleen ihmettelemään, miltä maailma sitten näyttää.
Siis voi huh miten typerää juttua :D :D Eiköhän nuoret ihmiset - miehet ja naiset - ole freessin ja nätin näköisiä nuorena, mutta samat ihmiset voivat vanheta ihan arvokkaasti ja kauniisti. Valitettavaa on kuitenkin se että useimmat meistä eivät ehdi hoitaa itseään ja pitää huolta ulkonäöstään kaiken myllärryksen keskellä, ja kaljamahaa ja väsynyt harmaa naama on todellisuutta usealle miehelle ja naiselle.
Terveys, nuoruus ja viriiliys ovat aina olleet kauneushittejä, mutta vaikka menettäisi yhden noista niin voi päteä vielä muilla :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi miehistä vain 75 prosenttia on lihavia. Ruttunaama ja pallomaha.
Pallomahoilla harvemmin on ruttunaama. Naamakin on läskistä piukeana.
Tuo on nyt sitten vaarallista. Selvä ikäkriisi, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Älä anna sille periksi. Ei ole elämä ohi. Tämä ei nyt ole Ap:lle, eikä naissukupuolelle. Vaan yleisesti: Jossain vaiheessa se iskee. Ei kaikille. Mietitään oliko elämä tässä. Enkö kelpaa kenellekään, vai kelpaanko. Enkö saa kokea enää rakkauden huumaa, ja vapautta. Oma mies tai vaimo alkaa vaikuttamaan ärsyttävältä, ja vanhalta. Sitten alkaa säätäminen muiden kanssa, ja nuoruuden tavoittelu. Ero. Kaikki jakoon. Sitten huomataankin, ettei nuoruus tullutkaan. Katumus. Vinkuminen takaisin. Mutta ei toinen huolikkaan. Yksinäisyys, ja rikkinäisyys.
Olen kokenut tämän. Mutta en lähtenyt, enkä pettänyt. Jouduin vain kriisin käymään läpi päässäni, ja tajusin tuon, minkä ylemmäs kirjoitin. Vaimo näyttää kauniilta, ja uskon, että näyttää vielä vanhanakin. Se on tavallaan uusi nuoruus, kun lapset muuttaa omilleen. Mutta paremmilla resursseilla. Ja kunnossa voi olla vielä kasikymppisenäkin.
M43
Aloittajalla kuulostaa olevan hieman myöhään herännyt kolmenkympin kriisi. Se menee kyllä ohi
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla kuulostaa olevan hieman myöhään herännyt kolmenkympin kriisi. Se menee kyllä ohi
Tämä on neljänkympin kriisi!
Kolmenkympin kriisi tuli, kun olin 25v ja aloin sitten tekeen vauvoja.
Mutta mitä nyt? Uusi vauva? Ero ja uusi mies? Mitä? Mitä tämä elämä enää antaa vanhalle naiselle?
Ap
Minä sain lapset 40 vuotiaana.
Työelämääkin edessä vaikka kuinka paljon vielä.
Lähtölaskenta voi alkaa koska tahansa (jos tulee joku tauti), mutta luultavasti alkaa vasti yli 80v.
Iloista joulunaikaa kaikille!