Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä kullisi kasvoi mittaa?

Isosisko
15.12.2020 |

Pikkuveljeni on 15v. On vielä kooltaan "pikkupoika", mutta kulli on jo melko kookas.
Ei kait se enään kokoa kasva, kun nytkin sitä on jo sepaluksen täydeltä.
Vielä pari vuotta sitten se oli paljon heikompi, mutta aika pitkä.
Jos on pienenä aika pitkä kikkeli, niin kasvaako siitä aikuisena iso kulli?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä asiasta ihan oikeasti halutaan puhua, eikä vain tällaista veli sisko fantasiaa, niin riippuu varmaa pitkälti yksilöistä. Itse olin varsin varhsin kehittyvä yksilö jo pelkästään alapään karvoituksen osalta. Muistan jo ala asteelta 5 ja 6 lk noita koulun kanssa tehtyjä uintireissuja. Se oli jotenkin häpeä, kun itse olin oikeastaan ainoa, kenellä oli jo karvoituskin.

Epäilen, että vehkeet ei ole 7lk jälkeen juurikaan kasvanut, kuten en oikeastaan muutenkaan. Siis pituuden osalta.

Vierailija
2/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo riipu siitä, milloin pojalla alkaa murrosikä. Ja jos pikkupojalla on pitkä pippeli, niin varmaankin se murrosiässä siitä vielä reilusti kasvaa kuten muillakin pojilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa aina aamuisin.

Vierailija
4/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Jos tästä asiasta ihan oikeasti halutaan puhua, eikä vain tällaista veli sisko fantasiaa, niin riippuu varmaa pitkälti yksilöistä. Itse olin varsin varhsin kehittyvä yksilö jo pelkästään alapään karvoituksen osalta. Muistan jo ala asteelta 5 ja 6 lk noita koulun kanssa tehtyjä uintireissuja. Se oli jotenkin häpeä, kun itse olin oikeastaan ainoa, kenellä oli jo karvoituskin.

Epäilen, että vehkeet ei ole 7lk jälkeen juurikaan kasvanut, kuten en oikeastaan muutenkaan. Siis pituuden osalta.

Muistan juurikin tuolta 7 luokalta ensimmäisen kerran kun harrastin silloisen poikkiksen kanssa seksiä. Hän ei ollut se aikaisin kehittynyt siltä oain ja en tietenkään pitänyt sitä ollenkaan ihmeellisenä. Se oli siis pienikokoinen muna. Seuraavan kanssa en oikeastaan seurustellut, mutta seksiä harrastimme kerran ja en osannut odottaa mitään sen kummempaa. Hän oli saman ikäinen kanssani, mutta pöksyissä olikin ihan jotain muuta. Oikeasti vähän säikähdin kun sen näin erektiossa ja hän pyysi minut laittamaan kumin sen päälle. Mielessä ajattelin jo tekosyitä perääntyä koko hommasta😂 No alku jännityksen hälvettyä se oli ihanaa ja hän oli hyvin huomaavainen ja eteni rauhassa juuri kuten halusin. Sen "täynnä" olemisen tunteen muistan yhä edelleen ja silloin sain myös itsekkin orgasmin.

Vierailija
5/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kasvoi vehkeet kyllä ennen varsinaista pituuskasvua hyvinkin nopeasti, samalla tuli karvoitus. Ehkä 14–vuotiaana alkoi olla täydessä mitassa (lepo 14 ja erektio 18 cm) vaikka muuten olin vartaloltani ja kooltani aika pikkupoika, tuskin 165-senttinen.

Vierailija
6/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällaisia tarkasti enää aikuisena muistaa. Ala-asteen loppupuolella se kehitys alkaa ja yleensä yläasteen loppuun mennessä on kaikki valmista.

Vierailija
7/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasvaa sikiöaikana kohdussa, ja seuraavan kerran murrosiässä. Sen jälkeen se ei sitten kasva kuin mielikuvituksessa ja tietenkin vauva.fi palstalla.

Vierailija
8/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kasvoi vehkeet kyllä ennen varsinaista pituuskasvua hyvinkin nopeasti, samalla tuli karvoitus. Ehkä 14–vuotiaana alkoi olla täydessä mitassa (lepo 14 ja erektio 18 cm) vaikka muuten olin vartaloltani ja kooltani aika pikkupoika, tuskin 165-senttinen.

Itsellä samanlaiset kokemukset ja oli välillä oikein vaikeaa, kun alkoi seisomaan kunnolla.

Silloin oli seisokki herkässä ja tarvi lähteä omiin oloihin piiloittelemaan omastakin mielestä

isoa kullia. Usein ei auttanut muu kuin pikainen runkkaus.

Vierailija
9/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota juuri tarkotin omassakin viestissä, että silloin sitä jotenkin häpesi kun itellä oli vehkeet kun liikunnan opettajalla😅 ja sehän oli tietysti monien mielestä noin jännää, että piti vähän irvaillakkin.

Vierailija
10/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Olihan se jotenkin jännää, kun oli ”aikuisen vehkeet”. Taisi olla ysiluokka, kun piti joskus tekeytyä sairaaksikin, että sai leikkiä sillä koko päivän.

Vierailija
11/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa vielä...

M50

Vierailija
12/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki tässä keskutelussa on? Ymmärtäisin jossain lasten ja teinien foorumilla, mutta en täällä. Miksi oletettavasti aikuinen ihminen jaksaa pohtia jotain teinien elinten kehitystä?

Vierailija
13/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa vielä...

M50

Noup. Tuossa iässä kutistuu hiljalleen poies juu

Vierailija
14/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä meitä alle kakskymppisiäkin käy!

On se kiva kuulla miten muillakin on kehitys tapahtunut.

Mulla ainakin kulli ja karvoitus alkoi kasvaan samoihin aikoihin noin 14v.

Joskus mopoiässä kulli tuntui isolta, kun vielä kroppa oli melko heiveröinen.

Samoihin aikoihin innostuin runkkailemaan, niinkuin kait moni muukin?

Vierailija
15/17 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko, toinen samanmoinen ja 20v on yksi ja sama henkilö. Onnea vaan.

Vierailija
16/17 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei meinannut kasvaa ollenkaan. Jäi aika pieneksi. Koululääkäri vihjaili, että asialle mahdollisesti voisi tehdä jotain. Ilmeisesti hormonihoitoja.

Muistan, että jo kolmannella luokalla oli parilla jäbällä paisuvaiset kasvaneet melkoisesti. Taisivat niitä hieman esitelläkin.

Eräältä päikkärin opelta kuulin, että joidenkin etnisten ryhmien tenavilla on ollut jo siinä iässä ihan suhteettoman kokoisia heijareita.

Vierailija
17/17 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-13 vuoden iässähän se varsinaisesti alkoi kasvamaan ja aika nopeasti. Yhden kesäloman aikana ainakin itselläni ja keveripiirini pojilla tapahtui housuissa aika paljon. Keväällä liikuntatuntien pukkareissa oli pikkupoikia pippeleineen. Seuraavana syksynä samat pojat ja kaikilla isot kullit. Nimenomaan tuossa yläasteiässä kun keho oli hoikka, elin näytti isolta. Nyt keski-iässä, samankokoinenhan se on, mutta kun reidet on paksummat ja vatsakumpu isompi, niin kulli on iso enää juhlakunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä