Voiko "väkäleukaa" leikata mitenkään?
Niin. Täähän ei näy mitenkään kun suu on kiinni, mutta kun puhun tai varsinkin nauraessa tuo kammottava väkä puskee esiin. :( välttelen nauramista tämän takia ja se alkaa vaikuttamaan jo persoonaani. Siis pelkkää ihoa ja lihaskudosta puskee esiin kun avaan suuni, oksettaa! Vieläkun väkänen puskee esiin sen päähän tulee pieni kuoppa, muistuttaa vähän ns. "Hiirenpillua". Tämäkään ei näy ku hymyilen tai olen naama peruslukemilla. Olen niin ruma kun avaan suuni, tämä on vaivannut ala-asteelta saakka ja haluun tästä eroon.
Onko sille olemassa mitään leikkausta?
Kommentit (8)
Kannattaiskohan kysyä ihan kauneuskirurgiaan erikoistuneelta ihmiseltä, eikä av mammojen mielipiteitä. Kai ne osaa kertoa miten se hiotaan ja mistä kiristetään.
Kannattaiskohan kysyä ihan kauneuskirurgiaan erikoistuneelta ihmiseltä, eikä av mammojen mielipiteitä. Kai ne osaa kertoa miten se hiotaan ja mistä kiristetään.
No ihan varmasti voi leikata. Kipin kapin plastiikkakirugin juttusille. Rolf Nordström ainakin on mukava ja osaava tyyppi.
Mä en ymmärtänyt, mikä se "väkä" nyt oikein on tässä tapauksessa? Mistä ihmeestä ap:lla puskee esiin ihoa ja lihaskudosta, kun hän avaa suunsa?? :O
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:22"]
Mä en ymmärtänyt, mikä se "väkä" nyt oikein on tässä tapauksessa? Mistä ihmeestä ap:lla puskee esiin ihoa ja lihaskudosta, kun hän avaa suunsa?? :O
[/quote]
Jos ap leukasi tosiaan näyttää tältä niin en olisi lainkaan huolissani:
http://static.iltalehti.fi/viihde/miss01saana140423PP_820_vi.jpg
Vaikka vähän rumempikin olisi. :)
Vähän niinkuin Saana Mellalla, mutta rumempi. Näkyy etenkin sivuprofiilissa, siitä voi oikein tarrata kiinni. Hyi.