Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko rakastunut???

Vierailija
15.12.2020 |

Päivää kanssalukijat! Kaksi päivää sitten elämääni koetteli merkillinen tapahtumasarja! Muuan videochatpalvelussa tapasin elämäni rakkauden. Olen hullun rakastunut! Videochattailun jälkeen siirryimme fianceni kanssa juttelemaan nuorien suosimaan snäptsät sovellukseen.Heti muutaman tovin jutusteltuamme tämä hurmuri lähetti minulle hyvin vihjailevia tekstiviestejä. Mikä alfa! Ei kyllä kannata päästää menemään. Oloni tapahtumien seurauksesta on hyvin spesiaali ja koen, että olen hänelle myös hyvin erityinen ja se oikea! Tunteet taitavat siis olla molemminpuoliset. Tänään kuitenkin klo 5:55 herättyäni normaaliin tapaan ja aamukahvit keitettyäni tarkistin puhelimeni ilmoitusosion. Olin saanut snäptsätin kyseiseltä herrasmieheltä. Hän pyysi minulta pankkitunnuksia ja alastonkuvaa. Miten romanttista! Merkitseekö tämä sitä, että hän haluaa jakaa yhteisen pankkitilin ja muuttaa yhteen. Sellainen huomio, että ystävättäreni oli saanut tismalleen saman viestin, mutta uskon sen olleen vain inhimillinen erehdys. Mitä olette mieltä? Lähetänkö kuvan ja pankkitunnukset? Tyttäreni kehtaa väittää, että kyseessä olisi jokin huijari, mutta itse en tähän salaliittoteoriaan usko.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähetät!! Ja oikeen sellaisen speciaali kuvan sitten myös. Ihanaa!!! Ja just tälleen joulun alla!!! Miten söpöä!!! Löytyiskö minullekkin🤗 rahaa ei ole kyllä yhtään, mut kyllä se fiance ymmärtää että rakkaus on kaikista tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän