Arvioi painoni näistä kuvista + pitäisikö laihduttaa?
Olen 163 cm pitkä, kuinka paljon arvioit minun painavan näiden kuvien perusteella? Joko kilomäärä tai BMI, kumpi vain on vastaajalle helpompi hahmottaa. Entä pitäisikö minun mielestäsi laihduttaa? Jos vastasit kyllä, niin kuinka paljon?
http://i1074.photobucket.com/albums/w416/pohjois435/IMG_7527_zps6ab31fbe.jpg
http://i1074.photobucket.com/albums/w416/pohjois435/IMG_7526_zps86003d9c.jpg
Kysyn, koska painoni on noussut viime aikoina enkä tunnu enää osaavan arvioida ulkonäköäni objektiivisesti. Siis rehellisiä vastauksia, kiitos!
Kommentit (67)
No johan ap myönsi et painaa 61kg ja just sille näyttääkin. Ihmeen vääristynyt käsitys monella kun arvioi ton jopa 10 kiloa alakanttiin.
kannattaisi ehkä alkaa treenaamaan niin saat itsesi hieman urheilullisemmaksi. jaloista ja perseestä voisi kyllä laihduttaa.
Kannattaisi ehkä ekana hankkia ammattiapua itsetunto-ongelmiin..koko aloitus vaikutti vaan jotenkin huomion kerjäämiseltä. (Ei siis pahalla sanon vaan oman näkemyksen) Normaalipainoiseltahan näytät ja varmaan oukeasti itsekin tiedät ettei akuuttia laihtumisen tarvetta ole. Sinuna yrittäisin vain vähän kiinteyttää esim.vatsaa jos ongelma vaivaa pahasti, mutta tarvetta selkaiselle ei ole! Kaunis sopusuhtainen vartalo nyttenkiin!
Ja 57 pahoittelee vielä kirjoitusvirheitä. Kännykällä vaikea kirjoitella :s.
Onko ne kuvat poistettu, kun en näe niitä?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:16"]
10 vuoden päästä kun olet oikeasti lihoonut sen 30 kg lasten ja parisuhteen myötä? Niin tajuat, että piru vie kun olinkin laiha sillon. Miksen tajunnu sitä silloin, nyt harmittaa!? Olisin voinut pukeutua erilailla, olla ylpeä kropastani! Ei vaan tuskin tulet lihoon? Mutta muista ainakin olla tyytyväinen nyt itseesi!
[/quote]
Juuri näin, minä häpesin itseäni silloin kuin painoin PUOLET siitä mitä nyt. Jos nyt saisin sen kropan takaisin, kulkisin bikineissä ympäri vuoden, ihan vaan sen takia että mulla on mahtava kroppa :)
Ei kyllä mitään kuvia näkynyt.