Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko saada asuntoa jos on maksuhäiriömerkintä?

Vierailija
06.05.2014 |

Me ollaa miehen kanssa eroamassa ja oma asunto menee nyt myyntiin. Mihin mä meen lasten kans jos en saa asuntoa? mulla maksuhäiriömerkintä mutta kaikki maksettu. Ahdistaa joudunko tämän takia jäämään tähän kun en saa asuntoa :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä luoja, miten voi olla mahollista? No kai se ny jumaliste on mahollista ku yhteisessä taloudessa asutaan, eipä käyny mielessä oikeesti että pitäs mieheltä pankkitunnukset piilottaa?! ja se oli yks helvetin 200e vippi mikä koitu mun kohtaloks. Heti kun siitä kuulin niin tietenkin maksoin sen pois, mut eipä auttanu ku siinä vaiheessa maksuhäiriö merkintä oli jo. Iha vapaasti saat syyttää mua että ite sössiny, se ei ees liity tähä asiaa. :)

Vierailija
2/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terotan siis että mulla ei ole velkaa ulosotossa ym, ainoastaa tuo merkintä mikä tullut, mut se velka on maksettu heti pois. Ärsyttää iha suunnattomasti mut minkäs teet. Mikä tuo aso - asunto on? Tarkoitus on siis myydä oma asunto pois, josta saan voittoa n. +30 000 ja muuttaa näin alkuun ainakin vuokralle tai sitten tuo aso -asunto kiinnostaisi kans, siinähä maksetaan kans omaa .. kö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilta saa, jos merkintä EI johdu maksamattomista vuokrista ja vaarana on, että lapsesta tulisi koditon muuten. Yksinasuva pääsee kyllä jonoon, mutta ellei ole sellainen ihmepaikka, että pienistä asunnoista on ylitarjontaa, niin saa asuntoa odottaa loputtomiin. 

Jos kaupungilla ei ole muuten tarjota asuntoa, niin lapset voidaan aina ottaa huostaan ja sinut jättää ilman. Eli lasten puolesta ei tarvitse murehtia.

Vierailija
4/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy rahaa...

Vierailija
5/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapailta markkinoilta ei saa maksuhäiriömerkintäinen asuntoa. 

Vierailija
6/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin mitään kovin hyvää kämppää tulet saamaan. Niillä on varaa valita joilla merkintää ei ole mutta sä saat tyytyä siihen mitä sulle tarjotaan. Olis ehkä kannattanu miettiä sitä ennen ku sekoilet rahan kanssa.

Vierailija
7/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse että sinulla ei vuokravelkaa, iso plussa.

Vierailija
8/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Onko sinulla palkkatuloja? Sato tai vvo? Kaupungin asuntojonoon nyt menisin ainakin heti. Onko mahdollista että jäisit vanhaan asuntoonne?

Vierailija
9/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaa mut aina ei voi ite päättää sekoileeko vai ei :( 

Vierailija
10/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vuokravelkaa tai muutakaa velkaa. Ainoastaa se hiton merkintä vielä vuoden. Kaikki maksettu heti pois kun merkintä pamahti. Ja minkäs teet kun toinen ottanu pikavipin mun nimiin ja jättää laskun maksamatta?? Hiton nopeaa tulee merkintä. On palkkatuloja ja voittoa tulen saamaan vanhasta asunnosta, eli mulla ois varmasti maksaa useamman kk vuokrat etukäteen.Vanhaan en voi jäädä, pelkkä ajatus tuottaa tuskaa :/ eikä me päästä sopimukseen että jompi kumpi edes jäis, niin lähetää molemmat.

Vierailija
11/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:11"]

Ei oo vuokravelkaa tai muutakaa velkaa. Ainoastaa se hiton merkintä vielä vuoden. Kaikki maksettu heti pois kun merkintä pamahti. Ja minkäs teet kun toinen ottanu pikavipin mun nimiin ja jättää laskun maksamatta?? Hiton nopeaa tulee merkintä. On palkkatuloja ja voittoa tulen saamaan vanhasta asunnosta, eli mulla ois varmasti maksaa useamman kk vuokrat etukäteen.Vanhaan en voi jäädä, pelkkä ajatus tuottaa tuskaa :/ eikä me päästä sopimukseen että jompi kumpi edes jäis, niin lähetää molemmat.

[/quote]

jos toinen ottaa sun nimiin pikavipin niin sä voit tehdä siitä toisesta rikosilmoituksen  ja tutkinnan jälkeen se tuomitaan ja sun merkintä poistetaan.

Vierailija
12/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vvo:lta saa, vaikka olisi isojakin summia ulosotossa. Tosin deposit on sitten aika iso. 

Vierailija
13/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:09"]

Kiitti vaa mut aina ei voi ite päättää sekoileeko vai ei :( 

[/quote]Mutta aina voit päättää, teetkö rikosilmoituksen, mikäli joku hakee tiedoillasi lainaa.

Vierailija
14/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pysty tekee rikosilmoa, kun se on mun lasten isä, en vaa pysty. Oon vaa tyytyväinen jos nyt päästää eroo sopuisasti. kai ne vuokraa jos on varaa maksaa esim 6kk vuokrat etukättee ?

Vierailija
15/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on edes mahdollista että toinen (olettaen täysin ulkopuolinen) voi saada sinusta sellaisia tietoja että on mahdollista ottaa pikavippejä sinun nimiin? Kyllä ap on nyt ihan itse jotain sekoillut, tavalla tai toisella, että on saanut maksuhäiriömerkinnän.

Vierailija
16/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että tuo kolahtaa omaan nilkaaasi.

Vierailija
17/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei kerro millaista asumismuotoa etsii, mutta asuntolainaa nyt ainakin saa jos kriteerit muuten täyttyy vaikka olisi varattomuusmerkintä ja kunhan ei ole enää velkaa kenellekään. ASO-kämpässä varmaan yhtä olematon este. Yksityisiltä markkinoilta saa vuokrakämpän aivan satavarmasti kun etsii jotain ylihintaista, huonolaatuista tai heikosti houkuttelevasta paikasta. Tekee tilanteen vuokraisännälle selväksi jos se ainoasta kiinnostuneesta edes haluaa tietoja kysyä.

Vierailija
18/18 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte asunnon kyllä lasten kanssa :) Jos sulla on varaa maksaa ennakkoa niin vvo:lta kannattaa kysyä ja kaupungillekin vaan yhteys heti ja kerrot tilanteen. Ei teitä kodittomiks jätetä varsinkaan kun ette ole ennestään velkaa kaupungille vuokrista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan