Mitä mieltä 35-vuotiaasta miehestä, jonka mielestä nämä ovat seksikkäitä?
Kommentit (9)
Näin 35-vuotiaana naisena ymmärrän noista ainoastaan Emma Watsonin. Hänessä on charmia ja herkkää kauneutta ja sellaista eteeristä seksikkyyttä. Vaikka tietysti vähän häiritsee, että muistan hänet niin elävästi pikku Hermionena. ;) Jennifer Lawrence on vähän pallinaamainen perus naapurintyttö, eikä edes kovin vetävä sellaisena. Shelley Henning vastaa tuollaista muovista ja geneeristä amerikkalaista missityyppiä. Tuota viimeistä en tunnista, mutta aika peruspirkolta näyttää.
Mutta en siis lähtökohtaisesti näiden perusteella ole mitään mieltä. Makunsa kullakin.
No ei minun mieheni (myös 35) tuollaisista pikkutytöistä pidä, joten itselläni herää ajatus että miksi noin nuoret kiinnostaa. Mutta sinänsä ihan sama.
Tykkää vähän pullamaisista naisista. Sellaisista, jotka viihtyy kotona leipomassa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 12:11"]
No ei minun mieheni (myös 35) tuollaisista pikkutytöistä pidä, joten itselläni herää ajatus että miksi noin nuoret kiinnostaa. Mutta sinänsä ihan sama.
[/quote]20-24-vuotiaat nuoret naiset eivät ole mitään pikkutyttöjä.
Vaikuttaa aika normaalilta 35 vuotiaalta mieheltä.
-m37-
Moi, ikis. Et sitten Selena Gomezin tai Lucy Halen kuvaa linkittänyt tällä kertaa.
Mun mielestä ihan normaalia. Niin se vaan menee että miehet tykkää nuorista naisista ja monenlaisetkin naiset niiden mieleen on. Nuo naiset on kyllä kaikki perus suomimammoja seksympiä. t. n26
Mitä vittua ikä tuohon liitty? Eiköhän kaikki miespuoliset pidä noita seksikkäinä ikähaarukassa 13-103