Kertokaa kerrostalonne kyylästä.
Mistä asioista hän on kommentoinut tai nostanut metelin?
Kommentit (16)
Tietää kaikki talon asiat ja utelee, jos ei tiedä. Kertoo eteenpäin.
Minä. Opiskelen kotona, joten olen paljon keittiönpöytäni äärellä, josta näen koko pihan ja kaikki ohikulkijat. Näen milloin naapurini lähtee kauppaan ja tulee takaisin. Näen milloin kukakin naapuri vie koiransa ulos. Näen myös ne jotka kusettavat koiransa pihalle, siitä nappaan kuvan ja teen samalta istumalta isännöitsijälle ilmoituksen. Valitan myös lintujen ruokkijoista. Viime viikolla näin kun masentuneen naapurin kissat haettiin eläinsuojelun toimesta huostaan, tämän raportoin hyvälle naapurille toki, jonka kanssa juorutaan kaikesta.
Muusta en osaakaan sanoa, eikä kiinnosta :D Näen vain ne mitä tossa pihalla tapahtuu.
Nelikymppinen työtön nainen, joka ei poistu asunnostaan kuin pakolliset asiat. Silti "tietää" kaikkien asioista kaiken ja jokaisen polkupyöränkin pyörävarastosta.
Meillä ei asu tuollaista väkeä. Pelkästään ihania sivistyneitä ihmisiä.
Meidän talon kyylä kyttää Forenomin asunnossa käyviä "vieraita".
Asunnon asukkaat ovat ulkolaisen näköisiä naisia.
Aikoinaan naapurissa asui keski-ikäinen nainen, joka lähetteli lappuja postiluukusta tyyliin 'mitä ne pojanklopit vetää tupakkaa posket lommoilla' ja 'lähtevät kohta sieltä kuin kuppa Töölöstä'. Lähellä oli koulu ja nuoret kävivät polttomassa tupakkaa talon pihalla.
Meillä pahin oli entisen huoltoyhtiön talonmies. Hyvin usein kun vilkaisin ulos, niin tämä seisoi tupakalla tuijottamassa asuntoni ikkunaan. Tuo oli opiskelija-asunto joten en tiedä toivoiko näkevänsä opiskelijatyttöjä vai miksi tämä vanhahko mies jatkuvasti seisoi tuijottamassa ihmisten asuntoihin.
Vielä kun muutin pois, tuli heti huomauttamaan kun jätin autoni oven lähelle että "ei saa pysäköidä siihen". Totesin vaan etten ala raskaita tavaroita kantamaan 200m parkkipaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Opiskelen kotona, joten olen paljon keittiönpöytäni äärellä, josta näen koko pihan ja kaikki ohikulkijat. Näen milloin naapurini lähtee kauppaan ja tulee takaisin. Näen milloin kukakin naapuri vie koiransa ulos. Näen myös ne jotka kusettavat koiransa pihalle, siitä nappaan kuvan ja teen samalta istumalta isännöitsijälle ilmoituksen. Valitan myös lintujen ruokkijoista. Viime viikolla näin kun masentuneen naapurin kissat haettiin eläinsuojelun toimesta huostaan, tämän raportoin hyvälle naapurille toki, jonka kanssa juorutaan kaikesta.
Muusta en osaakaan sanoa, eikä kiinnosta :D Näen vain ne mitä tossa pihalla tapahtuu.
Saatko jotain tyydytystä puuhistasi?
Vanhempi mies joka herää usein jo aamu neljältä tarkkailuhommiin, kyselee vieraat ja jos näkee että joku on varastossa niin menee sinne mukaan katsomaan mitä siellä tehdään. Kaikesta huolimatta mukava ja avulias mies vaikka osa taloyhtiön asukkaista ei tykkääkkään hänestä.
Minä olen kyylä. En kyllä kerro itestäni.
On siinä hyvätkin puolet.
Meille ei oltu kerrottu saastuneesta vedestä. Naapuri kyylä tiesi sanoa, älkää juoko tai jos asuntoihin tuleva työmies yskii pihalla. Naapuri kyylä varoittaa siitä ennen kuin ehtii meille asti 👍
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei asu tuollaista väkeä. Pelkästään ihania sivistyneitä ihmisiä.
Haha joku kyylä alapeukutti tätä :D
Kyylät voivat olla niin uskomattomia, ettei heidän uteliaisuuttaan voi uskoa melkein todeksikaan.
Ketä oikeasti kiinnostaa toisen roskapussi tai se, että auto on 4 h poissa parkista sunnuntaina? Jotkut pitävät näistäkin kirjaa. Ja paljosta muusta.
Sellainen 60 v mies ja vähän joka asiasta se valittaa.
Ilmoitustaululle ilmestyneestä lapusta päätellen jotakuta harmittaa öinen vessan vetäminen, eihän se kyylää tee mutta aika epänormaalia mielestäni.