Jos koet luonnolliseksi pussailla lastasi suulle, mihin ikään mennessä lopetat sen?
Vai lopetatko? Miksi lopettaisit, jos se on luonnollista mielestäsi?
Kommentit (12)
Lapsen suu on seksuaalisempi, kuin aikuisen yleensä. 663
Vierailija kirjoitti:
Lapsen suu on seksuaalisempi, kuin aikuisen yleensä. 663
Mitä helvettiä, ootko pedari?
Levität lapselle karies- ja helikobakteerin ja vaikka herppeen, joka on virus.
Sitten kun lapsi ei itse enää halua :)
En lopeta minkään ikäisenä, mutta 15-vuotiaana otetaan kieli mukaan.
Ehkä kouluiässä se vähenee luonnostaan, kun lapsi ei ole enää ihan niin pieni. Katsotaan.
Hyi, kuka pussaa lastaan suulle? Se on seksuaalisen suutelun aluetta hyvin vahvasti kun siihen voi vastatakin se toisen suu. Vastenmielistä. Miksette pussaa lastanne poskelle ja miestänne suulle?
En ole ikinä pussannut lapsia suulle. Jo pelkästään kariesriski estää. Saati muut seksuaaliset konnotaatiot.
En todellakaan pussaa lapsiani suulle. Ei tulisi mieleenkään. Mutta onkohan aihetta tutkittu, että kasvavatko suulle pussaillut lapset seksuaalisesti kierompaan..
Mua on pussattu lapsena suulle. Ihan viattomana pidin ja pidän. Tuntui samanlaiselta hellyydeltä kuin hali tai hiusten silitys.
Itse en kuitenkaan pussaa lapsiani suulle, koska nyt koen suulle pussaamisen seksuaalisemmaksi ja maailma on ehkä myös muuttunut sillä tavoin, että se ei ole niin sopivaa. En kuitenkaan usko, että vanhempani ajattelivat pusun olevan mitenkään seksuaalisesti virittynyttä.
Musta on jotenkin todella outoa että joku voi pitää seksuaalisena viatonta pusua... vika on kyllä sen ihmisen päässä joka voi näin ajatella :o oikeasti
Älä unohda parodontiittiriskiä.