Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mahtaa maksaa macbook pro kone ja mistä voi ostaa?

Vierailija
06.05.2014 |

Ylioppilaslahjaksi mietinnässä.Pärjääkö sillä yliopistossa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato vaikka Gigantista. Pärjää, ja pärjää paljon vähemmänkin tehokkaalla laitteella, itselläni on ihan työkoneena Macbook Air.

Vierailija
2/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu versiosta, vanhemmat versiot vähän reilun tonnin, uusimpien hintaa en muista.

Mutta jos käyttötarkoitus on tuo, eikä siis jotain graafista suunnittelua tai media-alaa opiskele, myös Macbook Air on ihan hyvä valinta, kevyempikin, kun pitää paikasta toiseen kulkea sen kanssa. Air on vähän edullisempi, edelleen vanhempaa mallia saa luonnollisesti edullisemmin ja sekin pelittää peruskäytössä ihan hyvin.

Meillä on lapsilla Air ja minulla työn puolesta Pro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään mm. Stockalla, mainitussa Gigantissa, Verkkokauppa.comissa, Humacissa, Tectorissa, Anttilassa... Hinnat ovat mallista riippuen n. 1200-2600 e. Pärjää yliopistossa oikein hyvin, mulla on ollut sama MacBook Pro käytössä koko yliopistoaikani (2006 ->) ja on vielä nykyäänkin.

Vierailija
4/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lasten kone ostettiin ihan Expertiltä. Myös Gigantista saa ja varmaan kaikista kodinkoneliikkeistä ja tietty Apple -kaupoista.

Vierailija
5/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 5 v sitten maksoi 2000 €, nyt varmaan vähemmän.

Vierailija
6/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä Mb Airissa usb- ja muita portteja, cd-asemaa yms? Tuollaiset kannattaa huomioida kun hankkii konetta.

Vierailija
7/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

USB-portteja on, mutta DVD-asemaa ei. Mulla on erikseen kannettava DVD-asema, jota siis käytetään paljon, koska tää Air on myös meidän kodin viihdekeskus!

Vierailija
8/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa yhen Applen, se perhe vaan kasvaa. Tulee MacBook Air, iPad, iMac, iPhone. Näin meillä ja en enää muita ottais. Ihan nopeuden, sisustuksellisuuden, ulkonäön ja käyttömukavuuden vuoksi. Kaikki on hyvin testattuja ja erittäin loistaviksi todettu.

Vierailija
9/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei-Retina-malleissa on vielä sisäisiä DVD-asemia, esimerkiksi: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/28292/dhgkm/Apple-MacBook-Pro-13-500-GB-kannettava-tietokone-MD101

Vierailija
10/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kasvanut, ei kiinnosta padit tai phonet, mutta mitään muuta tietokonetta en hankkisi.

Vierailija
11/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi voisi ottaa silmän käteen, Aireista puhuittekin... joo, niissä ei ole. :p

- 10

Vierailija
12/12 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla hinnalla saat paljon tehokkaamman ja paremman PC:n. Itse joudun töissä käyttämään Maccia, mutta kotiin hankin aina PC:n.