Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Salo. Meinasin kuolla ahdistukseen.
En yleensä jaksa näihin vastailla, mutta nyt on pakko! Jestas! mitä vinkumista. Sen vielä ymmärtäisin, jos asuinpaikan kritiikki kohdistuisi esim. kunnan päättäjiin / "lapsivastaiseen" päätöksentekoon tms. tai jos kunta sattuu olemaan ihan poikkeuksellisen ruma jne. Mutta useimmissa kommenteissa on viaksi mainittu toiset ihmiset, ja mm. paskan puhuminen, jourujen levittäminen jne. Siis oikeesti! Ketä te luulette olevanne?! Että niin kuin ihan koko kylä puhuu ja juoruaa juuri teidän asioista?? Melkoisen omahyväistä ja itseriittoista ajattelua!
Joka paikassahan ne ihmiset juoruaa, mutta en minä silti ajattele että ne kaikki puhuis juuri meidän perheestä. Ja mitä sitten jos joku puhuukin...itse ainakin tiedän kuinka asiat on, ja läheiseni myös. Kyllä maailmaan mölyä mahtuu!
Itsekin asua melko pienellä paikkakunnalla, ja juu huonoja ja hyvä puolia löytyy. Se on se oma asenne myös mikä ratkasee! Jotkut muuttaa uudelle paikkakunnalle jo heti lähtökohtaisesti epäluuloisena, ja sitten paasataan kuinka siellä omassa kotipaikassa on kaikki asiat niiiiiin paljon paremmin. Itse olen asunut Pohjanmaalla, Etelä-Suomessa ja Keski-Suomessa, ja kaikissa paikoissa ihan viihdyin ja sain uusia ystäviä....ihmiset on loppuviimeinen enemmän samanlaisia kuin erilaisia...ihan joka puolella. Helsingin bussikuskejakin aina parjataan tylyiksi jne. mutta itse olen saanut ihan erilaista kohtelua.....kun on itse muistanut olla kohtelias jne. Sitä saa mitä tilaa!
Ja uuteen paikkaan / tilanteeseen mennessä kannattaa itse ottaa avoin ja ystävällinen asenne, niin eiköhän ne "sisäpiiritkin" aukene! Itse en ainakaan muista saaneeni missään erityisen tylyä kohtelua....
Ulvilan Harjunpää. Ei helvetti, mitä jengiä! Ainoa tätä pahempi mesta voi olla lähitakahikiä, Palus.
Sevettijärvi. Aitoa saamelaiskulttuuria; insestiä, pedofiliaa, alkoholismia, työttömyyttä, väkivaltaa ja muita sosiaalisia ongelmia. Oikea kolttakulttuurin kehto!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:12"]
Sysmä...
[/quote]''¨¨
¨tää on NIIN TRUE XDXD
Vantaa, vatsinainen parsläpi koko mesta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:24"]Laihia.
[/quote]
Sama täällä
KUVANSI! Ei enää ikinä. Nähty kahdessa minuutissa koko kuppanen kylä. Onneksi pääsin sieltä! Huh!
Ärsyttää nämä huonosta asenteesta lässyttävät täällä. Kaikesta ei voi pitää, eikä kaikkialla voi viihtyä! Jos yksi vihaa Kouvolaa, ei se tarkoita että kaikki tällä palstalla vihaa, ja kaikilla on asennevamma.
Asuin puoli vuotta Heinolassa, eikä ole yhtään ikävä.
Mitä olette tehneet että olette juorujen kohteeksi joutuneet? Eiköhän ne huonot kokemukset ole aina kaksipuoleisia :)
Helsingin Kamppi. Ei ikinä enää.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:11"]Mitä olette tehneet että olette juorujen kohteeksi joutuneet? Eiköhän ne huonot kokemukset ole aina kaksipuoleisia :)
[/quote]
Asioinut kaupassa, käynyt koulua, lainannut kirjoja kirjastosta, kutsunut vieraspaikkakuntalaisia kylään... tiedän, juorut on aina ihan itse aiheutettuja. Eihän ne voi millään johtua esim. tylsyydestä kärsivien korppikotkarouvien juorunälästä.
Ylöjärven Viljakkala. Ihan hirveä tuppukylä. Keskustassa navetta joka levittää lehmänpaskan sulotuoksuja ympäristöön.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:04"]Vammala. Nimi kertoo olennaisen
[/quote]
On muuten nykyään Sastamala eikä auta yhtä perseestä kävin siellä ja en mene takasin ihan hevillä saati asumaan.
[/quote]
Voisitteko perustella? Moni täällä on heittänyt vain kaupungin nimen, eikä se todellakaan kerro mitään, jos ei omaa kokemusta ole.
[/quote]
minusta tämä Sastamala on ihan kaunis kaupunki maisemallisesti ainakin. Tamperekin suht lähellä. Vois kuvitella että kauheampiakinlöytyy :)