Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastatko jotakuta jolle et näytä tunteitasi?

Vierailija
06.05.2014 |

Ja jos niin mikä on syy, ettet näytä?

Olen itse aivan järjettömän ihastunut erääseen mieheen ja olen kertonut hänelle tunteistani, mutta hän vaikuttaa olevan jotenkin lukossa. Hän näyttää nauttivan huomiosta, mutta en saa hänestä mitään irti. Alkaa jo kyllästyttää, kun ei toisen ajatuksia voi lukea.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä, sille on tosi vaikea osoittaa sitä, koska sil on asperger. Ja se epäilee kaikkea mitä mä sanon, eikä oikein kuuntele.

Vierailija
2/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO!!! Työkaveri ei tiedä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi rakastamiseksi, en välttämättä edes ihastukseksi, mutta jotain sellaista se on. Selvästi välillämme kipinöi ja aina kun hänet nään, pomppaa sydän pari ylimäärästä lyöntiä. Miehellä selvästi samanlaisia tuntemuksia. Ja tätä on jatkunut jo ties kuinka pitkään... Hommasta ei vain ikinä tule mitään, molemmilla meillä on omat juttumme, enkä tiedä edes haluaisinko mitään enempää. Välillä tulee olo, kun tekisi mieli kertoa kaikki hänelle ja puhua suoraan...

Vierailija
4/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko kysymykselläsi nyt vastausta siihen, voiko mies rakastaa sinua vaikkei näytä tai kerro tunteitaan sinulle?

Vierailija
5/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että näissä kaikissa tapauksissa on kyse ihastumisista, jotka voivat johtaa rakkauteen. Ei voi rakastaa jotakuta, jota ei tunne.

Ja ap:lle sanoisin, että mies jota pitää arvailla ei ole sen arvoinen. Anna hänelle ainakin tilaa eli jätä rauhaan ja katso miten reagoi kun huomiota/painostusta ei sinun suunnaltasi tule. Vaikka onhan täälläkin joskus nähty viestejä miehiltä, joita nainen on kosiskellut ja sitten kosiskelu on loppunut ja mies on tulkinnut sen niin, että nainen on löytänyt jonkun toisen tai ei lopulta ollutkaan kiinnostunut. Vaikka oikeampi tulkinta olisi, että nainen on halunnut vastakaikua myös mieheltä.

Vierailija
6/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljiäni. Heitä kun ihan todella rakastan, mutta harvoinpa sitä tulee osoitettua. Vanhemmille ja siskolle useammin.

Vierailija
7/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:18"]En sanoisi rakastamiseksi, en välttämättä edes ihastukseksi, mutta jotain sellaista se on. Selvästi välillämme kipinöi ja aina kun hänet nään, pomppaa sydän pari ylimäärästä lyöntiä. Miehellä selvästi samanlaisia tuntemuksia. Ja tätä on jatkunut jo ties kuinka pitkään... Hommasta ei vain ikinä tule mitään, molemmilla meillä on omat juttumme, enkä tiedä edes haluaisinko mitään enempää. Välillä tulee olo, kun tekisi mieli kertoa kaikki hänelle ja puhua suoraan...

[/quote]Minä olen kerran jättänyt sanomattakin.. Sillä seurauksella, että oli liian myöhäistä. Se henkilö oli tehnyt itsemurhan. En ikinä anna varmasti itselleni anteeksi, etten kertonut hänen olevan minulle niin tärkeä. -Ap

Vierailija
8/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tykkään miehestä, jonka kanssa ei olla enää tekemisissä.

Vierailija
9/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:18"]En sanoisi rakastamiseksi, en välttämättä edes ihastukseksi, mutta jotain sellaista se on. Selvästi välillämme kipinöi ja aina kun hänet nään, pomppaa sydän pari ylimäärästä lyöntiä. Miehellä selvästi samanlaisia tuntemuksia. Ja tätä on jatkunut jo ties kuinka pitkään... Hommasta ei vain ikinä tule mitään, molemmilla meillä on omat juttumme, enkä tiedä edes haluaisinko mitään enempää. Välillä tulee olo, kun tekisi mieli kertoa kaikki hänelle ja puhua suoraan...

[/quote]Minä olen kerran jättänyt sanomattakin.. Sillä seurauksella, että oli liian myöhäistä. Se henkilö oli tehnyt itsemurhan. En ikinä anna varmasti itselleni anteeksi, etten kertonut hänen olevan minulle niin tärkeä. -Ap

[/quote]

Toisen itsemurha ei ole sinun sanomatta jättämisestäsi aiheutunut.

Vierailija
10/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:21"]Sanoisin että näissä kaikissa tapauksissa on kyse ihastumisista, jotka voivat johtaa rakkauteen. Ei voi rakastaa jotakuta, jota ei tunne.

Ja ap:lle sanoisin, että mies jota pitää arvailla ei ole sen arvoinen. Anna hänelle ainakin tilaa eli jätä rauhaan ja katso miten reagoi kun huomiota/painostusta ei sinun suunnaltasi tule. Vaikka onhan täälläkin joskus nähty viestejä miehiltä, joita nainen on kosiskellut ja sitten kosiskelu on loppunut ja mies on tulkinnut sen niin, että nainen on löytänyt jonkun toisen tai ei lopulta ollutkaan kiinnostunut. Vaikka oikeampi tulkinta olisi, että nainen on halunnut vastakaikua myös mieheltä.

[/quote]Se on testattu, etten ota yhteyttä ja kyllä hän ottaa sitten. Hän vaikuttaa ennemminkin olevan jotenkin tosi epävarma ja lukossa. -Ap

Vierailija
11/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mutta se nainen asuu Jenkeissä ja on siis ihan jenkki. Ja luulen, että vastakaikua tunteille ei ole. Parempi siis tyytyä kohtaloonsa. Ihan frendejä ollaan.

Vierailija
12/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:21"]Sanoisin että näissä kaikissa tapauksissa on kyse ihastumisista, jotka voivat johtaa rakkauteen. Ei voi rakastaa jotakuta, jota ei tunne.

[/quote]Se on testattu, etten ota yhteyttä ja kyllä hän ottaa sitten. Hän vaikuttaa ennemminkin olevan jotenkin tosi epävarma ja lukossa. -Ap

[/quote]

No sehän on varattu!!

Vierailija
13/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta välimatkojen ja elämäntilanteen takia olen pitänyt romanttiset tunteeni omana tietonani. Näin on parasta.