Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, joulunalusaasi!

Vierailija
14.12.2020 |

Tiedätkö, ettet voi tulla 5 min. ennen sulkemisaikaa tulostuttamaan 300 kpl joulukortteja?
Ei, et voi vedota siihen, että putiikki sulkee ovensa klo 20 ja OLIT SISÄLLÄ ENNEN SITÄ.
Ei, et voi, koska 300:n kortin tulostaminen kestää yli tunnin.

Syytön minä siihen olen, ettei äly riittänyt tulla vaikkapa viikko sitten tulostuttamaan klo 16 ja TÄNÄÄN ON SE VIIMEINEN HALVAN POSTIMERKIN PÄIVÄ!!!!

Koska et ole edes töissä, olisit hyvin ehtinyt tänäänkin tulla aiemmin.

Minä sen sijaan olen töissä ja minullakin on lapset kotona odottamassa äitiä.

Sori, kun meidän aikataulut ei ihan mätsää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme oletus, ettei asiakkaat käy töissä vaan voivat pomppia täysin ko. yrityksen työhönsä selvästikin kyllästyneen työntekijän pillin mukaan.

Ihme oletushan se, jos kaksi vaippaikäistä parkuu vaunussa, toinen ehkä 2 kk?

Kyllä näitä on nähnyt.

Voivoi, kun kerkee mitään, kun on niin kiire tulla... hankaloittamaan, koska ei mun lapsella mitään väliä.

Pääasia on, että sun pentus saa ruuan.

Vierailija
22/32 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on, kuulkaa, aivan sama, että tämä ketju lähtee poistoon alta aikayksikön, mutta te, ketkä olette mua vastaan kirjoittaneet: kehtaatteko itseänne äideiksi/vanhemmiksi sanoa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas aika huonoa asiakaspalvelua teillä. Tiesitkös, että ilman asiakkaita sinulla ei olisi työpaikkaa, etkä saisi palkkaa!! Eli hieman nöyryyttä siis. Näin joulun alla kaikilla on kiireensä. Sitä joutuu jokainen joskus vähän joustamaan ja tekemään ylitöitä, niin ei kannata ruikuttaa pienestä!

Asiakaspalvelussa tietysti joutuu sietämäänkin monenmoista, mutta minusta jossain menee kyllä raja... asiakaspalvelijakaan ei ole mikään asiakkaiden likasanko jonka täytyy  sietää ihan kaikki. Ja onhan se nyt hemmetin huonoa käytöstä mennä kauppaan/liikkeeseen ihan viime hetkillä ja vaatia monimutkaista palvelua. Kyllä asiakkaankin on lupa käyttää aivojaan ja hiukan sympatisoida niitä asiakaspalvelijoita. Ilman heitä olis aika hankalaa nykymaailmassa.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
24/32 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ravintolassa voi tilata mitään edes vartti ennen sulkemisaikaa. Eri asia on jokin keittiön sulkeminen, näistä asiakas ei aina ole edes tietoinen. Aika monen työaika ei lopu juuri siihen sulkemisaikaan vaan sitten alkaa siivous ja kassan laskeminen, ja siksi joskus voi saada palvelua pidempäänkin. Ei se silti tarkoita, että voisi vaatia seitsemän lajin illallista minuuttia ennen sulkemisaikaa.

Vierailija
25/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ääripää on nää, jotka yrittävät tunkea ties mistä ovenraosta ennen liikkeen avaamista.

jos aukioloaika on vaikka klo 9-18, ei puoliksi pimeään liiketilaan tungeta 70 cm avatun nosto-oven alta klo 8.50 siitä huolimatta, että henkiläkuntaa on jo sisällä!

Vierailija
26/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ääripää on nää, jotka yrittävät tunkea ties mistä ovenraosta ennen liikkeen avaamista.

jos aukioloaika on vaikka klo 9-18, ei puoliksi pimeään liiketilaan tungeta 70 cm avatun nosto-oven alta klo 8.50 siitä huolimatta, että henkiläkuntaa on jo sisällä!

Tuttu juttu!

Menen töihin aina n. puoli tuntia ennen avautumista, vaikkei mulle edes siitä makseta, koska haluan laittaa tietyt asiat kuntoon, jotta olen valmiina kahdensantuntiseen h---ttiin aasiakkaiden kanssa.

Ja sieltähän sitä yritetään tulla ja huhuilla, että saako tulla, vaikka nenän edessä lukee isolla aukioloaikamme.

Yritetään vedota ja valehdella ummet ja lammet, että heltyisin.

Kun teen sen kerran, teen sen koko ajan. Eli en helly.

Vierailija
27/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa aasi!

Vierailija
28/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Alkossa töissä.

Tosi janoiset yrittää tulla sisään jo puoli yhdeksältä. Hyvä kun saan rautaesiripun ylös, on jo 5-6 ukkoa kassajonossa.

:/

Kiire on kova.

Vierailija
29/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa aasi!

Se aasi älähtää jne.

Vierailija
30/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus menee ylitöiksi muillakin.

Koeta kestää!

Työttömilläkin?

Vierailija
31/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöitä jossain valokuvaprinttaamossa?

Ei kannata.

Menkäämme toiseen printtaamoon, jos yks sulkee printterinsä.

Vierailija
32/32 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei ihmiset tajua minkään liikkeen aukiaoloaikoja. Ei kukaan sua hyvällä katso, jos tunget sinne patastelemaan viimeisellä minuutilla.

Jos kuviteletolevasi hyvällä katsottava, katso peiliin.

ja mie ittes jonkun muun kuin minäminäminähetimullekaikkimullekaikkiminän "housuihin", jotka ovat suuuret.

Inhoan laajalla skaalalla teitä minäminäminä- pikkuruisiarouvanpumpukoita.

Ja kun nään sut, kieroan mielessäni, mutta esitän kivaa.

Oi, mikä onni.

Stanan lehmä ei tiedä mitä siitä ajatellaan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi