Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopeusrajoitus kehä 3, Tikkurilan kohta

Vierailija
06.05.2014 |

Ajelin eilen illalla kehä 3 länteen päin ja huomasin että valvontakamera välähti. Tietääkö kukaan onko siinä kohti 80 vai 60 rajoitus? Ajoin tasan 80 mutta sinä kehällähän on niitä 60 paikkojakin. Kamera välähti kyllä hyvissä ajoin, olin vielä aika kaukana kamerasta joten olisiko välähtänyt edellä ajavalle kuitenkin joka oli ihan hyvän matkan päässä jo minusta? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80. Noi välähtelee jatkuvasti, kun porukka luulee että riittää kun kohdalla jarruttaa. Tiedoksi näille: ei riitä!

Vierailija
2/4 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole 80. Tietyöt on aika monessa kohtaa rajannut nopeuden 60, mutta mun mielestä tossa on80. Ajan siitä joka päivä töihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kiitos! Mun mielestä oli myös 80 ja ajan kyllä tosi tarkasti aina rajoitusten mukaan. Eli varmaan meni välähdys edellä ajavalle :) Ja kai se kamera melkein kohdalla vasta välähtää?

ap

Vierailija
4/4 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:00"]

80. Noi välähtelee jatkuvasti, kun porukka luulee että riittää kun kohdalla jarruttaa. Tiedoksi näille: ei riitä!

[/quote]

Induktiosilmukan kohdalla pitää nopeus olla sallitun rajoissa. Sitten katse eteenpäin: jos sadan metrin päässä ei näy pientareelle pysäköityä Skoda Octaviaa voi taas kiihdyttää normaalin matkaylinopeuteen.