Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormoonikierukan aikana ovis&menkat=helposti raskaaksi?

30.07.2006 |

Yritin tiivistää tuohon otsikkoon koko asian :) Vauvakuume vaivaa ja olen jo varannut poistoajan hormoonikierukalle, joka on ollut nelisen vuotta. Menkat minulla on ollut koko ajan, tosin epäsäännölliset (kierto 3-9vk, alkuaikoina pitempi, kenties kierukan teho hiipuu) ja ovulaationkin olen tuntenut koko ajan mielestäni. Voisikohan olla toiveita, että mahdollinen raskaus alkaisi kohtalaisen pian poiston jälkeen? Ehkä kierukka on sekoittanut oman hormoonitoiminnan keskimääräistä lievemmin ;)? Yritän olla toiveikas, mutta huonot kokemukset raskautumisesta kierukan jälkeen aina hetkeksi jäävät mietityttämään. Yrityksessä olisi nyt kolmas lapsukainen, aikaisemmat ovat tärpänneet 1. ja 2. kierrosta. Miehelläkin on vauvakuume ja asiat ovat muuten ok, mutta minua on alkanut pelottamaan, että asiat eivät menekään enää niin helposti kuin muutama vuosi sitten. Olisi ihanaa, jos jollain kierukkaa käyttäneellä olisi kokemuksia asiasta!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin tänä keväänä hormoni kierukka koska se aiheutti kauheasti epämiellyttäviä haittavaikutuksia, vauvakuume tuli sitten siinä lomassa. Kierukka oli minulla 2,5 vuotta ja nyt siis 4 kk yritystä menossa jona aikana 1 keskenmeno.

Minulla ei ollut yhtiäkään kuukautisia 2,5 vuoteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla