Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvän parisuhteen eväät

Vierailija
06.05.2014 |

Kertokaa te onnellisessa parisuhteessa olevat mitä kaikkea teette kultanne kanssa ajankuluksi. Tapasin vasta ihanan naisen ja olen silmiäni myöten ihastunut mutta jostain syystä alkoi valtavasti stressaamaan asia mitä voisimme tehdä yhdessä niin että nainenkin nauttisi. Ollaan tähän asti katottu leffoja ja syöty jne mutta itselle tulee sellainen olo että jos sama kaava toistuu eikä keksitä mitään uutta niin voi naisen kiinnostus sammua. Olen itse osa-aikatöissä ja töitä ei jatkuvasti ole joten valtavaa tienestiä meillä ei ole. Nainen on tällä hetkellä työtön ja minua stressaa se etten ala vaikuttaa liian tylsältä hänelle???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongatkaa kotipaikkanne ja lähiseutujen ilmaisia iloja. Omaan kotipaikkaansakin voi välillä suhtautua turistina. Sohvan pohjalle ei kannata nuorten ihmisten jumittua.

Vierailija
2/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa töitä kummatkin niin kotona löhöäminen alkaa tuntua luksukselta ja rahaakin on enemmän. Opiskelkaa, sivistäkää itseänne, ennen kaikkea keskustelkaa keskenänne. Käykää ravintolassa nauttimassa hyvästä ruuasta ja opetelkaa kokkaamaan sitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa. Harrastakaa seksiä. Hassutelkaa.
Jos on liian paljon vain kahdestaan, ei tule raikkaita ja puheenaiheitakaan. Eli yhteiselonne vuoksi pitäkää joitain aktiviteetteja myös erillään.

T: Onnellinen rouva

Vierailija
4/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon,mutta vastaan silti. Hyvän parisuhteen eväät on ehdottomasti kebab ranskalaisilla. <3

Vierailija
5/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 03:19"]Luin vain otsikon,mutta vastaan silti. Hyvän parisuhteen eväät on ehdottomasti kebab ranskalaisilla. <3

[/quote]

No hyi.