Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostatte itselle joululahjaksi?

Vierailija
14.12.2020 |

Onko jotain tiettyä mitä ostatte joka joulu vai joka vuosi eri? Millä piristätte itseänne?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan mitään kun en tarvitse. Joulun jälkeen alkaa alet, jos sitten jotakin hankkisin. Vaikka en kyllä tarvitse mitään.

Vierailija
2/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen ostanut itselleni jonkun kirjan, tänä vuonna ostamani joululahjakirja on Stephen kinging Laitos, jotain hyvää suklaata ja villasukat (kutoisin itse mutta en ole kovista yrityksistä huolimatta oppinut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Joulun jälkeen ostan kasvotuotteita alesta.

Vierailija
4/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata reilusti

Vierailija
5/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita.

Vierailija
6/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ostan jotain jos sitä tarvitsen.

Vierailija
7/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin astiankuivauskaappiin uudet ritilät. Lisäksi huonetuoksun mutta se menee vaihtoon koska pullo ei ollut maalattu vaikka esillä oleva oli ja pakkauksessakin luki että maalattu pullo, oli tylsää huurrettua lasia, en tykkää.

Vierailija
8/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen.

Ostan blenderin jolla voi tehdä kaikkea sosekeitoista jäänmurskaukseen.

Vierailija
9/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sellaista varsi-imuria. Asun kissan kanssa ja olen laiska vetämään kömpelöä imuria perässä. Innostaisikohan tuo imuroimaan? :)

Vierailija
10/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ostaa lämpimät lapaset :)

Vierailija
11/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia ostin haluamani jutut vasta joulun jälkeen alennuksesta. Nyt en halua lasteni ihmettelevän, miksei äiti (tai isä) saanut yhtään lahjaa, joten ostan lahjat myös meille.

Tänä vuonna käärin itselleni Orionin keräilykampanjasta saadun Muumimukin, aikuisten värityskirjan ja uudet kuitukärkikynät (lukiovuosina ostetut alkavat jo kuivahtamaan) ja liimailen koristeeksi karkkikuusen. Miehelle paketoin arvonnasta voittamani PS4-ohjaimen, kirjan ja kutomani villasukat. Aattoaamuna saa solmukkeen, pojan joulusukkaan menee samanlainen mutta pienempi. Hiuksiin tulevat rusetit laitan minulle ja tyttärelle, saadaan sitten vähän samistella 😁.

Vierailija
12/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin uuden auton muutama viikko sitten ja se oli hieman kalliimpi kuin olin budjetoinnut, joten se olkoon joululahjani. Suklaata olen kyllä ostanut jonkun verran.

Vierailija
13/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin harrastuksiini tarvikkeita sekä kauneudenhoitoon liittyviä juttuja. Vielä ehkä uusi hajuvesi. Ai niin, tilasin biotakan meille kotiin, ehkä se on joululahja koko perheelle jos ehtii ennen aattoa 😁 Miehelle ostin vaatteita ja korun, joku tuoksu pitäisi vielä löytää. Lapselle liian monta pakettia...

Vierailija
14/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 yo Solera-rommia.

M 45

Vierailija
15/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelejä mitä pelaan joulupäivät.

Vierailija
16/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastehelmi tuikkukipon Roosan ja lukemiseksi pullopostia seilin saarelta.

Vierailija
17/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo puhelimen, pöytägrillin, bluetooth-kaiuttimen nyt ainakin. Lasken ne nyt joululahjoiksi. Muilta en saa mitään.

Jossain vaiheessa olisin ostanut toki muutenkin, puhelintakin jahkannut toimimattoman tilalle jo pari vuotta.

Viime vuonna en ostanut mitään, enkä saanut.

Vierailija
18/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Better Call Saul kausi 5 dvd heti kun se ilmestyy, toivottavasti jouluksi. Jos ei, niin sitten Hesarin kirja Tässä paikassa kauan sitten.