Mitä miehelle (27.v) lahjaksi?
Mitä olette itse hommaamassa miehille lahjaksi? Ei tolla iällä väliä ole, kunhan mainitsin varmuuden vuoksi jos vinkkejä tulisi.
Kommentit (25)
Lämpimät ja laadukkaat vaatteet on ainakin mieluisa lahja. Melkeimpä kenelle tahansa.
Hugo Bossin tuoksu. Nuoret miehetkin tykkäävät käyttää tuoksuja, vaikka eivät niitä itse raaski ostaakaan.
Kylpytakki, konjakkipullo, villasukat?
Laadukas kokkiveitsi. Jos on sellainen kokkailja tyyppi.
Kudo villasukat ja huivi. Villapaita samaan tyyliin sopisi myös, mutta se ei ehkä jouluksi kerkeä.
Sellaista, mistä miehesi pitää.
Kai hänellä on jotain juttuja jota harrastaa tai asioita joista erityisesti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Hugo Bossin tuoksu. Nuoret miehetkin tykkäävät käyttää tuoksuja, vaikka eivät niitä itse raaski ostaakaan.
Bossin tuoksuja myydään markettienkin hyllyillä, ja 27-vuotias on ihan aikuinen mies, joka luultavasti tienaa paremmin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä samat pappalahjat on aina vastauksena? Naisilla ei ole mielikuvistusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä samat pappalahjat on aina vastauksena? Naisilla ei ole mielikuvistusta?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niillä jo semmone tuohon ikään mennessä jo on, ehkä joku veitsenterotusteline ja hiomakivi osuis paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niillä jo semmone tuohon ikään mennessä jo on, ehkä joku veitsenterotusteline ja hiomakivi osuis paremmin.
Hiomakiviteline, ei veitsenterotusteline
Mä ostin miehelle akkuporakoneen (vanha rikki), autoon jonkun kamera-taustapeilin (en tiiä itsekkään sen tarkemmin), pari kauluspaitaa pitäisi ostaa vielä uuteen työpaikkaan ja raaputusarpoja (hänellä joku himo noita rapsutella).
joku tän vuotinen bemari olis ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bossin tuoksuja myydään markettienkin hyllyillä, ja 27-vuotias on ihan aikuinen mies, joka luultavasti tienaa paremmin kuin sinä.
Anteeksi nyt, mutta miksi vastasit näin ilkeästi? Annoin nyt vain omasta mielestäni kivan vinkin kun oma poikaystävä tykkää noista tuoksuista. Ihme kiusaamismeininkiä, ei ihme että Suomessa voidaan huonosti.
Vuosikertaoluen hänen lempipanimoltaan. Lisäksi mietin tyynyn ostamista, on valitellut, että tarvitsisi uuden muttei ole jaksanut nähdä vaivaa sen ostoon.
Vähän myös harkitsin Cyberpunkin ostoa mutta sitä varten hänen pitäisi päivittää kone, joten olisi ehkä ikävä lahja, kun ei pääsisi pelaamaan heti.
Jos kaipaat joululahjaideoita miehelle, niin Elämyslahjoilta eivät ideat lopu kesken. Olemme vuosien varrella koonneet valikoimaan kaikkea aina Ferrari-ajelusta panimovierailuun. Klikkaile tekemään joululahjalöytöjä Elämyslahjojen yli 1300 elämyksen valikoimaan, jos sieltä saisit inspiraation uudenlaiseen lahjaideaan >>> www.elamyslahjat.fi/joululahjat/
Tästä tuskin tulee mikään vinkki ap:lle koska en usko että olisi sopiva mutta kun kerran kysyttiin että mitä olen itse hommaamaasa miehelle, molemmat meistä himopelaajia, joten ostan hänelle pelin jota on suunnitellut hankkivansa ja hän puolestaan ostaa minulle yhden niistä peleistä jotka ovat minun hankintalistallani.