Mieheni juo taas kaljaa ja...
Mieheni juo taas kaljaa telkkarin ääressä ja minä istun täällä koneella lukemassa ja kirjoittelemassa paskaa... huomenna aamulla lapset menevät kouluun ja me mieheni kanssa menemme molemmat töihimme seurakuntaan..ja sama toistuu taas... onko tämä hyvä parisuhde..?
Kommentit (30)
Minusta tuo ei kuulosta ollenkaan hyvältä lapsiperheen elämältä. Kuka haluaa antaa tuollaisen mallin perheestä lapsilleen?
Joo....ei. meil oli ennen tollasta mut kalja puuttu kuvioista. Parannettiin molemmat tapamme, itse taistelin ulos nettikoukusta esim.
Tavallinen suomalainen parisuhde. Pidä miehestäsi kiinni!
Ehkä voisitte kirjoitella tänne yhdessä tai katselle töllöä yhdessä ja kaljoitella? Tai vuoretella noita? Parantaisiko se parisuhdetta entisestään?
Heh, munkin mies juo kaljaa töllön äärellä ja mä oon sängyssä mun luurin kanssa AV-palstalla XD Ihanaa elämää ;) Ja ihan normaalia.
Voi kun mullakin olis mies, jonka kanssa viettää aikaa edes noin!
Ala hipelöimään, kokeile jos saisit munaa.
Meillä ihan sama jutsku! Tosin minäkin otin tossa yhden sidukan.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:41"]
Ala hipelöimään, kokeile jos saisit munaa.
[/quote]
Meillä sama ja nyt täytyy mennä äkkiä ennenkun herra menee koisimaan ;)
Onneksi minä otan olutta yhdessä vaimoni kanssa. Kyllä meillä ei ole lapsia, yksi oli joka kuoli sairauteen. Töissä olemme molemmat ja hyviä vielä.
Hehee, tuo on hyvä parisuhde, ehdottomasti! Annatte molemmat terveellä tavalla toisillenne omaa aikaa, ettekä ole läheisriippuvaisia. ;)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:33"]
Joo....ei. meil oli ennen tollasta mut kalja puuttu kuvioista. Parannettiin molemmat tapamme, itse taistelin ulos nettikoukusta esim.
Mut nyt olet sitten taas täällä netissä.;)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:45"]
Kaljaa maanantaina.
[/quote]
Onko sulla juomat sidottu kalenteripäiviin? Mitä saa juoda tiistaina ja mitä lauantaina? Meillä saa juoda mitä haluaa minä päivänä haluaa.
Lähestyppäs rohkeasti miestäsi ja kysy voisitteko tehdä jotain yhdessä. Ehkä miehesi juo kaljaa masennukseen, oletko kysynyt millainen hänen työpäivänsä mahtoi olla?
Työssä seurakunnassa? Ja vielä kaljaa arki-iltana? Paheksun!
me pelataan tyttöystävän kanssa tietokoneilla, on monia pelejä joissa seikkailla yhdessä. kulma päässään nauraa monille miten jäävät paitsi hienoista peleistä, niitä on niin paljon että kaikille löytyy mieleisiä ja itsekin kulma joskus inhosi pelejä.
onnistuin kulma tutustuttamaan hänet oikeisiin, ei sillä kyllä mietinkin mikä olisi paras.
lisäksi olen nähnyt monien pelejä parjaavan candy crushaavan kiihkeästi :)
Itse hakisin vastaavassa tilanteessa pikaisesti apua teille molemmille. Ihmettelen, kuinka pystytte normaaliin työelämään mikäli toinen juo illat olutta ja toinen roikkuu netissä?
Kuvauksen perusteella vaikuttaa täydelliseltä, harmoniselta parisuhteelta, jossa ei tapahdu yllättäviä käänteitä. ;) Eli älä turhaan valita!