Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjalliksen puheiden pitäminen eduskunnassa aivan hirveää sönkötystä

Vierailija
14.12.2020 |

Ei osaa yhtään pitää puheita. Ei osaa ilmeisesti edes paperista lukea kunnolla. Aivan hirveää kuunneltavaa ja katseltavaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhistä ei ainakaan välitä tuon taivaallista.

Vierailija
22/25 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriöinenkin voi käyttää avustajaa, joka korjaisi tekstin. Tuo on vain laiskuutta, kun ei viitsi nähdä vaivaa. Välillä on vaikea saada kiinni siitä, mitä Hjallis tarkoittaa. 

Et taida tietää eduskuntatyöskentelystä mitään. Monet puheet rustataan siinä penkissä istuessa tai muuten kiireessä. Kun kyse ei ole varsinaisesti vammasta, olisi avustajan käyttäminen älytöntä. Sitä paitsi avustajan kirjoittaman tekstin lukeminen olisi silti haaste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis on hyvä valittamaan ja jakeleen potkuja. Projekteja se ei osaa vetää, se on nähty niin monta kertaa.

Olkoon persoonana, yrittäjänä ja poliitikkona millainen onkin, mutta ihmisen synnynnäisiin vikoihin tai muihin syntymälahjana saatuihin ominaisuuksiin ei pitäisi puuttua, koska niitä ei kukaan voi valita.

Höh, mihinkä synnynnäisiin vikohin minä muka viittasin??

Oletko siis ap? Puutuit luki- ja puhehäiriöön. Hjallis on itse kertonut, että hänellä on tällaisia ongelmia ja että pilkkaaminen satuttaa. Ei hän niitä ole itse hankkinut.

En ole Ap. Nyt olet sekoittanut minun ja Ap:n sanomiset. 

Pyydän anteeksi, että sekoitin teidät toisiinne. Olitkin sitten joku muu, joka vain huomasi, että tässä ketjussahan voi haukkua kätevästi kyseistä henkilöä.

Minä myös kehuin Hjallista mutta ehkä täällä onkin sallittua vain ja ainostaan kehuminen? Kehutaan sitten lisää. Hjallis onnistuu hyvin omassa Talkshow:saan.

Vierailija
24/25 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhistä ei ainakaan välitä tuon taivaallista.

Siellä talossa ei istu yhtään ihmistä, joka välittäisi.

Vierailija
25/25 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis on hyvä valittamaan ja jakeleen potkuja. Projekteja se ei osaa vetää, se on nähty niin monta kertaa.

Olkoon persoonana, yrittäjänä ja poliitikkona millainen onkin, mutta ihmisen synnynnäisiin vikoihin tai muihin syntymälahjana saatuihin ominaisuuksiin ei pitäisi puuttua, koska niitä ei kukaan voi valita.

Höh, mihinkä synnynnäisiin vikohin minä muka viittasin??

Oletko siis ap? Puutuit luki- ja puhehäiriöön. Hjallis on itse kertonut, että hänellä on tällaisia ongelmia ja että pilkkaaminen satuttaa. Ei hän niitä ole itse hankkinut.

En ole Ap. Nyt olet sekoittanut minun ja Ap:n sanomiset. 

Pyydän anteeksi, että sekoitin teidät toisiinne. Olitkin sitten joku muu, joka vain huomasi, että tässä ketjussahan voi haukkua kätevästi kyseistä henkilöä.

Minä myös kehuin Hjallista mutta ehkä täällä onkin sallittua vain ja ainostaan kehuminen? Kehutaan sitten lisää. Hjallis onnistuu hyvin omassa Talkshow:saan.

Sehän on hauskaa. Julkisuuden henkilön arvosteleminen on toki täysin sallittua, mutta synnynnäisille ominaisuuksilleen eivät hekään välttämättä voi mitään. Ulkonäön tai ulkomuodon, vian tai vamman tai muun vastaavan haukkuja paljastaa vain oman alhaisuutensa ja ajattelemattomuutensa. Esimerkiksi puhevioille on tyypillistä, että ne aktivoituvat stressaantuneena ja jännittäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme