Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Rosanna Kulju jynssäsi exän hammasharjalla kusista vessanpönttöä

Vierailija
14.12.2020 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fb6f2f7b-6510-43b6-ae73-064792…

OK tuo muija on tekopyhä. Jos hänelle olisi tehnyt noin joku mies niin johan taas raivoaisi instassa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tuo hänen instagramissa antamansa positiivinen girl power-boss lady kaikkien kaveri- kuvansa on vain keino tienata. Hänhän sanoi esikuvakseen Beyoncen. Yrittäö olla sitä. Hahaha aika kaukana on siitä naisesta. Toki luulot liian korkealla.

Väkisin se todellinen luonne kuitenkin puskee läpi.

Vierailija
22/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellaisella alalla että on työskennellyt välillä näiden julkkisten parissa, myös Rosannan. Hän sanoi että Rosanna antaa itsestään isolle porukalle aina sellaisen kaikkien kaveri kuvan, mutta kun on jossain syrjemmässä ja pienessä porukassa, jo juoruaminen alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna on aina vaikuttanut jotenkin ilkeältä tyypiltä. En luottaisi häneen ollenkaan.

Vierailija
24/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kulju-tyyppi on kovin maskuliinisen näköinen. Onko se oikeasti mies?

Vierailija
25/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä psykomuija.

Vierailija
26/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä psykomuija.

Ihan normaali feministi.

Vierailija
27/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosannan puheista päätellen mitään ihan kauheaa tuo mies ei varmastikaan ollut hänelle tehnyt. Ihan vain olivat riidelleet ja päätti sitten kostaa. Ei sillä että olisi fiksu veto missään tilanteessa, mutta aika sairasta kokea oikeutetuksi ihan tavallisen kinastelun päätteeksi. Ja varmasti miettii nyt eksät että toivottavasti ei ollut silloin meidän riidan jälkeen.

Vierailija
28/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetulle tuo eukko kuuluisi, ei ole hissi noussut yläkerroksiin vuosikausiin hänellä, on minun mielipiteeni hänestä.

Vierailija
29/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus kämppis ranskasta joka oli aika moukka mainen käytökseltään. Kun hän lähti mun hammasharja hais ihan pissalta ja mietin että onko hän uittanu sen vessanpöntössä. Vaikutti just niin hullulta etten ihmettelis. Yritti kusettaa vuokrassa, ei avannut mulle ovea omaan asuntooni vaan takalukitsi sen yms.

Vierailija
30/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa käydä niin että kukaan ei enää halua joutua hänen mahdolliseksi exäkseen.. alkaa olla hiljaista.

Vierailija
31/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyttikö se exä sitä harjaa tuon jälkeen? Vai lensikö roskiin kun pönttö oli puhdas? 

Vierailija
32/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä psykomuija.

Tämä. Psykopaatithan tykkää tehä kaikenlaisia toinen toistaan oudompia jekkuja. Nehän on tunnettu mm. omien työkaverien jekuttamisesta ja kiusaamisesta. Eivät myös piittaa toisten ihmisten terveydestä. Rosannassa on noita piirteitä.

Vierailija
33/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämän jutun lisäksi muutkin heidän juttunsa olivat mauttomia. Esimerkiksi Niko kysyy tosissaan että voiko klamydian saada muutenkin kuin seksistä, ja Rosannakaan ei osaa tähän vastata. Ja joku kuulija valitteli saamastaan klamydia tartunnasta joltain mieheltä, kenen piti vehdata vain hänen kanssaan. Myöhemmin nainen kosti miehelle ja tartutti klamydian hänelle takaisin (ilmeisen fiksuja kuulijoitakin kaksikolla) . Siis ensinnäkin klamydia tartunta voi olla oireeton, eikä mies tiennyt että hänellä se oli aiemmista säädöistään. Mistä sen tietää. Rosanna tuomitsi tässäkin miehen mutta ei naista. Ihme tekopyhä ihminen.

Vierailija
34/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansalle viihdettä : terveisin Rosanna

Vierailija
35/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas "koko kansan suosikki" se paskoi kahvinkeittimeen. Tooosi hassu jäynä. 

Vierailija
36/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa onnistuisin pysymään kaukana hänen kaltaisistaan ihmisistä.

Vierailija
37/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea akka... Enpä ihmettele, että miksi se exä on jättänyt tuollaisen. Ja selvästihän se exä on jättänyt, tuskin tuolla akalla muuten olisi tarvetta uittaa hammasharjaa vessanpöntössä, kuin ihan katkeruuttaan. Ja tuosta tempusta voi myös arvailla, ettei ole ollut mikään reilu ja mukava kumppani muutenkaan.

Vierailija
38/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee käärme :D loukkaantuu työkseen kaikesta, räyhää instassa ja soittaa iltalehteen että tehkää juttu, mua kiusataan. KELLÄÄN EI OO OIKEUTTA MIHINKÄÄN MUN INSTAN KOMMENTTIOSIOSSA!

Miss Helsingit on best friend kunnes Rosanna ei enää heistä hyödy, joten nakkaa ne kalliolle. Huumeidenkäyttäjät ja rikolliset kelpaa kavereiksi. Nyt tämä...

Vau...

Perus luonnehäiriöinen siis, pissis jolla vahvat narsistiset piirteet.

Vierailija
39/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvis sekin, että Rosannalla on ollut klamydia.

Vierailija
40/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sellaisella alalla että on työskennellyt välillä näiden julkkisten parissa, myös Rosannan. Hän sanoi että Rosanna antaa itsestään isolle porukalle aina sellaisen kaikkien kaveri kuvan, mutta kun on jossain syrjemmässä ja pienessä porukassa, jo juoruaminen alkaa.

joo just tämmönen on. käärme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi