Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liv D: Tilauksessa tyttövauva

Vierailija
05.05.2014 |

Nyt Livillä. Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sisko mieleen. Hän haluaisi vain yhden tytön. Saisi ostella kaikkea ihanaa mitä meillä ei ollut lapsena. Mutta koska lapsi voisi olla poika on päättänyt olla lapseton ja ostelee niitä ihania juttua siskon tytöille.

Vierailija
22/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:53"]

Mä ymmärrän noita dokkarin naisia. Itse aina tahtonut vain tytön. Tosin tästä syystä en lapsia hanki lainkaan, koska poikakin voisi tulla ja en usko olevani kykenevä rakastamaan poikalasta samalla tavoin kuin tyttöä.

[/quote]

miten ne sukuelimet siihen rakkauteen vaikuttaa? Oletko pervo kun ajattelet pelkästään lapsen sukuelimiä? Mutta hyvä päätös sulta kaikenkaikkiaan :)[/quote] Ei kai siinä pervo tarvitse olla tai sukupuolielimiä ajatella. Lapsi on muutakin kun sukupuoli, mutta en vain pidä poikalasta yhtä rakastettavana.

Jotain henkilökohtaisia ongelmia miehiseen sukupuoleen suhtautumisessa minulla kyllä on, sitä en kiellä. Paha sanoa mistä johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kauhea olo kun se neljän poikalapsen äiti sano niitten poikien kuullen että vaihtaisi ne tyttölapsiin jos olis sellanen mahdollisuus. Voin kuvitella et tuo lause ei lähde poikien päästä koskaan :(

Vierailija
24/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 13:29"]

Mulle tuli kauhea olo kun se neljän poikalapsen äiti sano niitten poikien kuullen että vaihtaisi ne tyttölapsiin jos olis sellanen mahdollisuus. Voin kuvitella et tuo lause ei lähde poikien päästä koskaan :(

[/quote]

Ihan SAIRASTA. Ymmärrän sen että odotusaikana voi toivoa tyttöä tai poikaa, mutta kyllä normaalisti lapsen synnyttyä rakastaa juuri sitä, joka sieltä tulee.

Tommoinen eukko on ihan pimeä. Poikaraukat :(

Vierailija
25/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaakohan ne niitä poikia sit huonommin ym. kuin toivomaan tyttöjä?? En kattonu..

Vierailija
26/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:53"]

Mä ymmärrän noita dokkarin naisia. Itse aina tahtonut vain tytön. Tosin tästä syystä en lapsia hanki lainkaan, koska poikakin voisi tulla ja en usko olevani kykenevä rakastamaan poikalasta samalla tavoin kuin tyttöä.

[/quote]

Meinasin kirjottaa ihan saman viestin :D En aio hankkia lapsia koska on 50% mahdollisuus että sieltä tulee poika, enkä usko pystyväni rakastamaan poikaa. (lähinnä siis siksi että 95% tapaamistani pikkupojista on olleet ihan uskomattoman rasittavia, käytöstavattomia, eivät kunnioita ketään, hajottavat kaiken... niillä on nykyään kaikilla joku adhd, en vaan pystyisi olemaan äiti millekään tasmanian tuholaiselle.)

Vierailija
27/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:53"]

[/quote]

Meinasin kirjottaa ihan saman viestin :D En aio hankkia lapsia koska on 50% mahdollisuus että sieltä tulee poika, enkä usko pystyväni rakastamaan poikaa. (lähinnä siis siksi että 95% tapaamistani pikkupojista on olleet ihan uskomattoman rasittavia, käytöstavattomia, eivät kunnioita ketään, hajottavat kaiken... niillä on nykyään kaikilla joku adhd, en vaan pystyisi olemaan äiti millekään tasmanian tuholaiselle.)

[/quote]

Voi hyvä tavaton sentään. Onneksi olet päättänyt olla tekemättä lapsia, voin nimittäin vain kuvitella millaiset kasvuolot olisi tytöllä, joka syntyisi sinunlaisellesi äidille ja sattuisi olemaan persoonallisuudeltaan tuollainen kuvailemasi kaltainen! Haluaisi leikkiä pihan poikien kanssa sotaleikkejä jne.

Toivon todella paljon, että kenellekään tällaiselle vinksahtaneelle ei synny epätyttömäistä tyttöä. Tai poikamaista poikaa. Tai oikeastaan toivon, ettei heille syntyisi yhtään minkäänlaista lasta, koska aivan varmasti se tyttömäinenkin tyttö saa kieroutuneita käyttäytymismalleja kotoaan, jos vanhemmat ovat tuollaisia sukupuolihygieenikkoja.

Vierailija
28/28 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri ohjelman ja oikeasti tuollainen pakkomielle tyttöön on kyllä jonkinlainen mielen sairaus. Kaikilla terveet lapset, ja ihana perhe, mutta jaksavat kitistä ja masentua sukupuolesta. Jos aikuinen nainen haluaa tehdä ns. naisten juttuja jonkun kanssa niin olisikohan kätevämpää hankkia joku naispuoleinen ystävä tähän tarkoitukseen? Tai jos tykkää laittaa mekkoja ja meikkejä pikkuihmisille niin joku nukke kelpaa hyvin. On kuitenkin olemassa epätyttömäisiä tyttöjä, joita ei kiinnosta prinsessat ja mekot eikä meikit. Esimerkiksi minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi