Liv D: Tilauksessa tyttövauva
Kommentit (28)
Itsekin kyllä ymmärrän, sillä haluaisin itsekin molempia sukupuolia... Mutta jotenkin järkytti kun yksi äiti alkoi itkeä lohduttomasti, kun ultrassa näkyi poika.
Minulla on kaksi poikaa ja voin rehellisesti sanoa, etten ole koskaan kaivannut tyttöä. En kyllä erikseen toivonut poikaakaan, vaan halusin vain lapsen molemmilla kerroilla. Kolmannenkin lapsen tahtoisin vielä joskus, ja hänenkin sukupuolensa on mulle ihan sama. Siksi en jotenkin käsitä tuota itkemistä ja sairaalloista toivomista. Mutta eipä se multa poiskaan ole, kunhan nyt tuntuu älyttömältä kun ei pysty samastumaan ollenkaan :)
Ööh, että semmoinen ohjelma
Entä jos kumminkin hankkisivat vaikka teddykarhun ja barbinuken ja sitten näiden kanssa leikkisivät...mutta että sitten se tyttö...entäs jos se on kauhulesbo...eikä suostu pitämään pinkkejä mekkoja...?
Aika järkyttävää. Toisaalta ymmärrän osittain, mutta kaikki haluavat eivät edes saa sitä yhtä lasta tai lapsella on jokin vakava sairaus. Tuntuu pinnalliselta noin kova halu saada lapselle tietty sukupuoli.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 11:26"]
Nyt Livillä. Mitä ajatuksia herättää?
[/quote]
Mut se tekee lähinnä surulliseksi, ja toisaalta laittaa ihmettelemään noiden naisten miehiä: miten ne haluaa olla noin sekopäisten naisten kanssa?
Miettikääpä toisin päin: mies alkaa itkeä tihruttaa kun on TAAS tyttö tulossa, ja sitten juostaan ympäri maailmaa etsimässä apua...Ei kuulosta oikein länsimaisen, älykkään ihmisen toiminnalta.
Toivoin "salaa" esikoisesta tyttöä, mutta ei poikakaan pettymys olisi ollut! Tyttö kuitenkin tuli. :)
Meillä on kolme poikaa, joten toisaalta ymmärrän noita äitejä. Toivoin itsekin kovasti tyttöä, vaikka en näitä poikia nyt vaihtaisi mihinkään.
Jotenkin surullinen ohjelma, itse rutistin tätä pienintä miestä entistä kovemmin. Tuntui, että nuo äidit olivat vähän itsekkäitä muun perheen kustannuksella. Pitäisi vaan yrittää olla tyytyväinen siihen mitä on jo saanut.
Mulla tyttötoive liittyi siihen, että lapsen isä kärsii ainakin joiltain osin periytyvästä oireyhtymää, joka periytyy huomattavasti todennäköisemmin pojille :(
Ja jos joku kysyy, miksi hankimme silti lapsen, niin missä suvussa nyt ei olisi rasitetta johonkin sairauteen? Tämä ei kuitenkaan ole vakava sairaus, vaikuttaa vaan jokapäiväiseen elämään muuten.
Mitähän (vanhemmiten) miettivät pienimmät tuon 8 lapsen äidin pojista... että äiti ja isä tekivät heidät siksi että tulisi tyttö?
Pakosti särähti korvaan tuon kaksostyttöjen äidin kommentti: "menimme Espanjaan ja lääkäri teki teidät astiassa.." Lapset ovat mitä, viisivuotiaita?
Vanhemmilta puuttui jotenkin tilannetaju tuossa. kaikki äidit itkivät poikalapsiensa nähden tyttölapsen puolesta. Samaistun tytönkaipuuseen mutten missään nimessä siihen, että asiaa kuulutetaan lapsille. "..If there is another brother coming for you..://. Or a GIRL:)):))):))"
Mä ymmärrän noita dokkarin naisia. Itse aina tahtonut vain tytön. Tosin tästä syystä en lapsia hanki lainkaan, koska poikakin voisi tulla ja en usko olevani kykenevä rakastamaan poikalasta samalla tavoin kuin tyttöä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:53"]
Mä ymmärrän noita dokkarin naisia. Itse aina tahtonut vain tytön. Tosin tästä syystä en lapsia hanki lainkaan, koska poikakin voisi tulla ja en usko olevani kykenevä rakastamaan poikalasta samalla tavoin kuin tyttöä.
[/quote]
miten ne sukuelimet siihen rakkauteen vaikuttaa? Oletko pervo kun ajattelet pelkästään lapsen sukuelimiä? Mutta hyvä päätös sulta kaikenkaikkiaan :)
Mielestäni lapsia ei pitäisi hommata jos sukupuolella on väliä masennukseen asti.
Eiköhän sukupuolineutraali maailma auta tähänkin 100 vuoden sisään
YÖK! Tollasten ei kuuluis saada lapsia ollenkaan :X ai että lapset on jotain tilaustavaraa joista voi valita mieleisensä?!
Hyi helvetti miks pitää väkisin saada joku lapsi jos sellaista ei ole luonnollisesti tarkoitettu!
Miten noi miehet kestää noita syöpäläisiä!
Tuo nainen joka meni naimisiin vasta kun sai kaksi tyttöä, sanoi että parasta ovat nämä kaksi tyttöä. Mites ne neljä poikaa?
Nimenomaan tuo on länsimaalaisen ihmisen ongelma. Kun asiat ovat liian hyvin, voi pää seota kuten noilla naisilla. Säälitti lähinnä koko perhe, äiti mukaanlukien. Voi voi..
En käsitä minäkään, miten ne miehet jaksavat katsella sellaista vouhotusta ja parkumista? Omani ei todellakaan katselisi. Onkin viisaana valinnut itselleen vaimon, jolla ei tuollaisia päänsisäisiä ongelmia ole, vaan hieman erilainen katsantokanta elämään ja elämänsisältö muutenkin.
Onhan sama ongelma kaikissa kulttuureissa. Useimmissa halutaan nimenomaan poika. Niin Suomessakin haluttiin ennen vanhaan. Kiinassa varsinkin tehdään abortteja heti, kun lapsen sukupuoli voidaan ultrassa määrittää ja jos se osoittautuu vääräksi.
Ymmärrän noita naisia ketkä haluaa tytön.Itsekkin toivoin tyttöä ja sen myös sain.Enempää lapsia en tee koska sain jo mitä halusinkin,rakkaan tytön.