Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressihäiriö yläkerran kantapääastujasta.

Vierailija
13.12.2020 |

Vuosia saanut sietää tätä!! Se ei koskaan pysähdy! Eläkkeelle oleva.

En kuule edes palavereja koneella, kun ääni tulee läpi. Nukkumisesta ei tuu mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein stressihäiriö. On sulla ongelmat.

Vierailija
2/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tämän vuoksi en enää ikinä muuta asumaan niin, että yläpuolellani asuisi joku.

Meni vuosia, että naureskelin näille jotka valitti näistä kantapääastujista, mutta selvisi, että minulla oli ollut vain hyvää tuuria, nimittäin sitten kun sattui omalle kohdalle ne asunnossa yötämyöten rallia vetävät tömistelijät, niin huhheijjaa.

Kyllä näin rivarissakin viereisen asunnon askeleet kuuluu, mutta kuitenkin sen verran hiljaisena, ettei häiritse esim. yöunia, eli siedettävä ääni kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko yläkerasi norsuperhe? Tämä on tuttua. Meidänkin yläkerrassa taitaa asua sellainen perhe.

Vierailija
4/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lappu, lyhyt, asiallinen. Käytä korvatulppia, kuulokkeita, kuulosuojamia, astianpesukonetta, muuta.

Vierailija
5/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi elää vaikka vielä 40 vuotta askeltaen kantapäillä.

Vierailija
6/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lappu, lyhyt, asiallinen. Käytä korvatulppia, kuulokkeita, kuulosuojamia, astianpesukonetta, muuta.

Se töminän ääni saattaa olla niin matalaa, että tunkeutuu jopa korvatulppien läpi.

Vierailija
7/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän en ymmärrä, täällä on 2 muutakin jotka valittavat hänestä.

Hän pilasi elämäni. Yöllä herää tohon spurttiin, ei voi olla omassa kodissa rauhassa.

Mulla on tullut stressihäiriö ja terveyden kanssa ongelmia.

Vierailija
8/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Mulla oli joskus juuri sellainen kämppis. Oli vielä yöeläjä. Jotkut ihmiset eivät vaan koskaan opi kävelemään oikein. Se on yllättävän häiritsevää. Ihminen, joka ei ole kokenut tätä, ei tietenkään ymmärrä.

Vierailija
9/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tämän vuoksi en enää ikinä muuta asumaan niin, että yläpuolellani asuisi joku.

Meni vuosia, että naureskelin näille jotka valitti näistä kantapääastujista, mutta selvisi, että minulla oli ollut vain hyvää tuuria, nimittäin sitten kun sattui omalle kohdalle ne asunnossa yötämyöten rallia vetävät tömistelijät, niin huhheijjaa.

Kyllä näin rivarissakin viereisen asunnon askeleet kuuluu, mutta kuitenkin sen verran hiljaisena, ettei häiritse esim. yöunia, eli siedettävä ääni kuitenkin.

olen asunut (kärsinyt metelistä) 15 vuotta eri kerrostalo asunnoissa vuokralla ja olen miettinyt muuttoa rivariin.. eikö ääntä voi eristää ostamalla joku kaappi jonka taakse kiinnittää vaikka raskasmattoa tai jotain muuta äänieristettä?

Vierailija
10/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi ap. Muuta pois. Tuohon ei auta heipat eikä soitot isännöitsijälle.

Vierailija
11/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerrostalossa on näitä :(

Mihin muuttais??

Vierailija
12/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihminen ole luontaisesti kanta-astuja. Tuntuisi hullulta valittaa moisesta, ja asunnossa kävely kuitenkin on normaalia elämää. Pois muuttaminen lienee paras vaihtoehto, jos naapurin ravaaminen on häiritsevää.

Vierailija
13/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se töminän ääni saattaa olla niin matalaa, että tunkeutuu jopa korvatulppien läpi.

Entä se lappu ja yhdessä korvatulpat sekä kuulosuojaimet. Tai astiskone ja musiikkikuuloke. Kerrostalo on huono keksintö.

Vierailija
14/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa niellä ylpeytensä ja hommata laadukkaat 300-400 euron vastamelukuulokkeet ja totutella pitämään niitä 24h, muuten stressi voi viedä ennenaikaisesti hautaan.

Vierailija
15/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä se lappu ja yhdessä korvatulpat sekä kuulosuojaimet. Tai astiskone ja musiikkikuuloke. Kerrostalo on huono keksintö.

hyvä keksintö se on mutta kun pitäisi olla kunnon laki joka määrää rakentajille ettei "normaaleja elämisen ääniä" saa kuulua. halvalla tehdään ja asukkaat riitelee keskenään. rakennusfirmat nauraa ja huiskuttelee omakotitaloissaan setelinipulla "heihei".

Vierailija
16/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin. Muuttaisin vaikka rivariin jossa ei takuulla ole ylhäällä ketään.

Vierailija
17/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa niellä ylpeytensä ja hommata laadukkaat 300-400 euron vastamelukuulokkeet ja totutella pitämään niitä 24h, muuten stressi voi viedä ennenaikaisesti hautaan.

mä elän näin ja yöllä nukun korvatulpilla. lääkäri sanoo ettei hyvä. pitää siis muuttaa.

Vierailija
18/28 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttako vastamelukuulokkeet?

Mä en ymmärrä mitä kaikkea tällä on siirtelemistä!!

Vierailija
19/28 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin asuu yläkerrassa kantapääastuja. Onneksi se sentään öisin nukkuu ja päivisin käy työssä. Illalla kun oikein tömisee laitan silmät hetkeksi kiinni ja kuvittelen itseni jonnekin Afrikan savannille, jossa näen jonkin norsulauman kauniissa maisemassa. Tuo mielikuva auttaa pysymään hyväntuulisena.

Vierailija
20/28 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tömistelijä hyppää yöllä sängystään ja tömistelee vessaan. Hyppy jympsäyttää koko taloa , hieman liioiteltuna. Sitten tömistelee pitkin asuntoaan hyvän tovin. Herää aamulla viideltä ja hyppää taas tömistelemään .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme