Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synkkiä ajatuksia :( Miten jaksan elää loppuelämäni yksin?

Vierailija
13.12.2020 |

Olen alle 30v nainen. En enää tule ikinä löytämään ketään. Asiaa ei auta se, että olen todella nirso miesten suhteen. Mitä varten elää vielä 50 vuotta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi varten?

Vierailija
2/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi toisaalta tuntuu, että en edes halua parisuhdetta. Minua on satutettu pahasti aiemmin. En halua samanlaisia sydänsuruja enää. Mikään vaihtoehto ei siis oikein tunnu hyvältä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elä itseäsi ja läheisiäsi varten. On paljon sinkkuja, jotka nauttivat elämästään.

Vierailija
4/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäsi varten?

Voisitko avata vähän enemmän? Minulla ei ole aiemmin ollut näin synkkiä ajatuksia, olen varma, että tämä pimeys aiheuttaa nämä ajatukset.

ap

Vierailija
5/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat ison kasan kissoja kuten muut nirsot naiset.

Vierailija
6/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli on rumaa.

Vierailija
7/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman parisuhdetta ei ole välttämättä sama kuin yksin. Jos parisuhdetta kovasti toivoisi, eikä sellaista löydä, kyllähän se saa surettaa, ja kannattaa surrakin kunnolla, kun siltä tuntuu.

Sitten kannattaakin seuraavaksi muistella kaikkia tuttavapiirinsä kauheita parisuhteita ja muistaa, että parisuhde ei todellakaan ole mikään tae onnesta. Usein suhteet ovat jopa aivan kauheita ja osapuolet ahdistuneita ja turhautuneita.

Sitten ehdottaisin, että miettisit sen parisuhteen ohi, mitä ne asiat ovat, joita kaipaat. Sure jokaista vaikka erikseen oikein antaumuksella: "Elämästäni puuttuu fyysistä läheisyyttä. Kaipaan sitä, että saisin jakaa arkisia asioita jonkun kanssa. Haluaisin viettää vähemmän aikaa yksin" tmv. mahdollisimman konkreettisella tasolla.  Sitten voit miettiä, mitkä noista todella voivat toteutua ainoastaan parisuhteessa, ja mitä niistä voisit saada elämääsi joko itse tekemällä tai muiden ihmissuhteiden kautta.

t. kohtalotoveri.

Vierailija
8/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei minkäänäköinen kelpaa miehille.

Pitää olla 20 vuotias, luurangonlaiha ja johtaja asemassa.

Vierailija
9/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutta oon tajunnut ettei mun ongelma ole se että olen yksin, vaan se, MIKSI olen yksin, ja en tunne että pystyisin parantumaan ongelmistani, joten koko elämä tuntuu täysin turhalta ja tuskalliselta muutenkin.

Toki sitä välillä miettii että kun lähipiirissä kaikilla suhteissa olevillakin on ongelmia, mutta suhde tekee heidät onnellisemmaksi... Että miksei minullakin olisi oikeus siihen kun en ole mikään paha ihminen.

Mutta kerroppa se pääkopalle jonka mielestä olen arvoton kasa pskaa jonka paras realistinen saavutus elämässä olisi tppaa ittensä.

Vierailija
10/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso pitääkin olla. Varmista että tilillä on vähintään se milli.

Vierailija
11/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä monelle ihmiselle elämässäsi. Koeta hetkeksi kääntää katsetta ulospäin: ketä sinä voisit ilahduttaa. Mielihyvää ja merkityksellisyyden tunnetta saa myös auttamalla ja ilahduttamalla muita. Mummo tai vanhapoikaeno varmasti ilahtuisi soitosta, kyläilystä (maski päässä näinä aikoina) tai lenkkiseurasta. Tai lähetä joulukortteja, tarjoudu siivousavuksi tai lapsenvahdiksi väsyneelle yksinhuoltajalle.

"Kun halki kaupunkimme kuljet, ilman että silmät suljet, huomaat että sentään lähes onnellinen oot..." (Hector)

Vierailija
12/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis? 🥺

Vierailija
13/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis? 🥺

Ei ikinä.

Ap

Vierailija
14/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 32 v nainen samassa tilanteessa. ! En tule koskaan löytämään mitä etsin. Se surettaa ja olen katkera exälleni, joka erottuaan meistä sai täydellisen suhteen.

Vierailija
15/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ulkomailla asua? Jos ei pääse sinne niin muutama harrastus täällä ja katso eteenpäin.

Vierailija
16/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei minkäänäköinen kelpaa miehille.

Pitää olla 20 vuotias, luurangonlaiha ja johtaja asemassa.

Katsele pariskuntia vaikka kaupassa käydessäsi tai naapurustossasi ja pidä kirjaa kuinka moni miehen kanssa liikkuva tai asuva nainen täyttää nuo kriteerit.

Vierailija
17/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatonko paikkaa etsit? Kyllä tuolla asenteella joku löytyy joka jalkansa haluaa sinuunkin pyyhkiä. Olet kyllä ihan ulalla jos luulet että jonkun toisen ihmisen palvominen elämäntehtävänä on elämäsi tarkoitus.

Vierailija
18/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammattiapua. Aloita ihan omasta tk:sta ja kerro noista ajatuksista. Sieltä ohjataan eteenpäin, todennäköisesti pääset juttelemaan psyk.sh:lle ja sitä kautta solmut alkavat avautua.

Jos nyt ensimmäinen ajatuksesi on, että "en ikinä kehtaisi puhua näistä ajatuksista lääkärille tai terveydenhoitajalle" niin se kertoo, että ei sinulla oikeasti mitään hätää ole. Kunhan tykkäät pitkäveteisen sunnuntaipäivän jälkeen taas kärttää huomiota.

Vierailija
19/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka uus harrastus, nii saat jotaki muuta ajateltavaa. :) Tsemppii!

Vierailija
20/33 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille anteeksi.