Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit mies, kuinka lähestyisit naista?

Vierailija
13.12.2020 |

Kuinka sinä lähestyisit kiinnostavaa naista miehenä?

Vain naisille.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin stondiskuvan.

No miksi sitten haukutte miehiä jotka noin tekee?

Vierailija
22/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehtisin ja kysyisin kuulumisia.

Miksi ei voi vain sanoa asioita suoraan: olet kiinnostava nainen

Työpaikan kahviautomaatilla: "Olet kiinnostava nainen."

Sen jälkeen kylmäävä 10 sekunnin hiljaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei. Näin sinut tuolta kauempaa ja tuli vain sellainen tunne, että haluaisin tutustua sinuun. Haittaako, jos jään sinun kanssasi tähän juttelemaan tai sopisiko sinulle joku toinen kerta, että voitaisiin jutella? Mun nimi on x"

Vierailija
24/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei. Näin sinut tuolta kauempaa ja tuli vain sellainen tunne, että haluaisin tutustua sinuun. Haittaako, jos jään sinun kanssasi tähän juttelemaan tai sopisiko sinulle joku toinen kerta, että voitaisiin jutella? Mun nimi on x"

Voi mikä Burger.

Vierailija
25/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kuulumisten kysyminen ole paras

Vierailija
26/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilisin niin, että naama repeää ja silmät tuikkii ja tekisin itestäni hassun, mutta vaan vähän, sillai älykkäästi. Ei mitään iskulineja mun kauneudesta vaan enemmäkin jonkun hassun tapahtuman kertominen, Ja jos vielä osaat siinä heti nauraa itellesi, niin toimii muhun.

Vierailija
27/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin juttelemaan ihan muina miehinä. Vähän kuin vanhalle tutulle. Rauhallisesti ja rennosti, liikaa pinnistelemättä. Jotakin tilanteeseen sopivaa mutta ehkä vähän yllättävää, vaikka vähän hassua. Tyyliin että kunhan tässä ajankulukseni juttelen, kun vaikutat ihan mukavalta ihmiseltä. Sillai niinku juttelen ylipäänsä ihmisille. Välillä katsahdan silmiin, välillä hymyilen tai naurahdan, muuten olen ihan vaan lugnisti, en yritä esittää mitään tai tehdä itseäni liikaa tykö. Esitän jonkun hassun huomion vaikka paikasta, ja kysyn miten nainen sen näkee. Mitä tahansa nainen puhuukin, anna puhua ja kuuntelen. Jos nainen on siitä lähtemässä ei muuta kuin hyvät illan jatkot. On nahdollista että nainen vielä palaa, kun minusta jäi niin ystävällinen ja harmiton kuva. Ja usein muut naiset rekisteröi tilanteen, ja voivat tulla juttelemaankin, kun en ollut päällekäyvä, epätoivoinen ja törkeä tyyppi.

Vierailija
28/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä Burger.

Täh?

Vierailija
29/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että moi. Olet mukavan näköinen. Mitä harrastat? Tai et mä harrastan vaikka laskettelua ja siinä on se ja se kivaa ja näin ja noin ja sitten kysyisin, että oletko koskaan kokeillut laskettelua. 

Tai olin vuosi sitten lomamatkalla siellä ja siellä ja ootko koskaa itse käynyt siellä?

Mitä kirjaa oot lukenut viimeksi?

Minkä elokuvan katsonut? Mitä tykkäsit siitä ja siitä elokuvasta?

Sanoisin, että näytät auringolta. Miten sulla menee?

Vierailija
30/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilisin naiselle ja pitäisin katsekontaktin. Huomioisin naista aina kun näkisin hänet tervehtimällä esim.

Ei tuosta voi nähdä kiinnostusta

Vierailija
31/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilisin naiselle ja pitäisin katsekontaktin. Huomioisin naista aina kun näkisin hänet tervehtimällä esim.

Eikö

Vierailija
32/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soidinmenoilla

Vierailija
33/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin stondiskuvan.

No miksi sitten haukutte miehiä jotka noin tekee?

Olet yksinkertainen ja et ymmärrä sarkasmia? Älä tee noin. Ymmärsitkö???

ohis

Vierailija
34/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan näin: Tuntematon, kantasuomalainen, tavallisen näköinen nuorimies lähestyi minua kadulla. Hän alkoi jankata ja jankata, että lähtisinkö kahville tai drinkille. Kieltäydyin kohteliaasti ja selitin olevani varattu. Mies alkoi huutaa kui heikkopäinen, haukkui minua huoraksi ("ei se vi**apil*usi naimisesta kulu). Kaiken huipuksi hän yritti lyödä minua ja olisi onnistunutkin elleivät sivulliset olisi puuttuneet tilanteeseen.

Vierailija
35/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
36/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kuulumisten kysyminen ole paras

Ei oikeastaan. Minusta mies voisi kertoa jotain itsestään ennenkuin alkaa kyselemään. Naisena on mukavempi ensin hetki kuunnella toista, kun siitä saa jo jonkinlaisen käsityksen miehestä. Suoraan "mitä kuuluu" on kuin mies pyrkisi saamaan naisen puhumaan ja pitämään keskustelua yllä. Mies vaan kuuntelisi.

Vierailija
37/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvä kiinnostus, ei noin epäviehättäville tehdä.

Vierailija
38/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä keksi yhtää syytä miksi lähestyisin naisia. 

Vierailija
39/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisin naisen seuraan ja hymyilisin

Vierailija
40/73 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeutuisin naisen seuraan ja hymyilisin

Creepy