Millaiset piirteet naisessa viehättävät lähes jokaista miestä?
Millaiset piirteet (niin ulkonäölliset, kuin myös luonne) naisessa viehättävät lähes jokaista miestä?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan jaksaa nauraa kikattaa miehen puujalkavitseille. Miehen mielestä siis huumorintajuinen. Anteliaisuus ja huolehtivaisuus miestä kohtaan. Ihailevat katseet ja miehen asettaminen etusijalle kaikessa.
#miesvihanäkyväksi
Tiivistettynä: naisellisuus. Ja intersektionaaleille tarkennuksena: klassinen naisellisuus, eikä se että ”salihousut tennareilla on naisellista”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehille ehdoton ei vakava ja hieman tyly nainen?
Kyllä niitä luonnevikaisia bitchfaceja yleensä pyritään välttämään. Mut jos luonne onkin muuta kuin mitä vaikutelma antaa olettaa niin kyllä sen vakavammankin naaman silloin kestää :)[/
Miksi nainen on luonnevikainen, jos on vakava ja tyly, mutta ei kukaan vaan sano että mies olisi luonnevikainen, jos on tuollainen?
En tarkoittanut että vakavat ja hieman tylyt olisivat välttämättä luonnevikaisia mutta moni näistä bitchface-tyypeistä luulee vähän liikoja itestään ja odotusarvot ovat epärealistiset. Kuka fiksu äijä tällasia jaksaa katella, kun se oikuttelu ei lopu koskaan.
Vakava ilme tarkoittaa oikuttelua? Jos ei hymyile, niin se on luonnevika?
Okei...
Kauniit isohkot silmät, hoikkuus, pitkät hiukset, kaunis iloinen hymy, lempeä ääni, huumorintaju (ei pelkästään naura vitseille, vaan on nokkela itsekin)
Urheilullisuus ja naapurintyttömäisyys. Letit, kukkamekot.
Iloisuus. Murjotus ei kaunista ketään.
Tätä ketjua on omituista lukea, olen varmaan monenkin ihannenainen. Nyt olen kyllä parisuhteessa mutta nuorempana olin pitkiä aikoja yksin. Vastausten perusteella miehiä olisi pitänyt ängetä ovista ja ikkunoista. Totuus oli ihan muuta, harvoin minulle tultiin edes juttelemaan. Sen sijaan tutuillani, jotka ovat palstalla halveksittuja tatuoituja, lävistettyjä, kouvolatukkaisia, leggingssiasuisia reheviä ja vatsakkaita ja luonteeltaan räväköitä, miehiä riittää. Lapsiakin on monen miehen kanssa.
Älykkyys, lempeys, kiihkottomuus, kapea vyötärö, leveä lantio, pitkät hiukset, sileä iho, halukkuus...
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua on omituista lukea, olen varmaan monenkin ihannenainen. Nyt olen kyllä parisuhteessa mutta nuorempana olin pitkiä aikoja yksin. Vastausten perusteella miehiä olisi pitänyt ängetä ovista ja ikkunoista. Totuus oli ihan muuta, harvoin minulle tultiin edes juttelemaan. Sen sijaan tutuillani, jotka ovat palstalla halveksittuja tatuoituja, lävistettyjä, kouvolatukkaisia, leggingssiasuisia reheviä ja vatsakkaita ja luonteeltaan räväköitä, miehiä riittää. Lapsiakin on monen miehen kanssa.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei sinua oltu jatkuvasti pokaamassa niin hienovaraisella tyylillä, ettet kunnolla edes huomannut sitä?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Minua ei oikeastaan ole lähestynyt oikeastaan kukaan normaalin oloinen mies, ainoastaan yli-itsevarmat playerit tai sitten jotkut sellaiset selvästi mielenterveysongelmaiset normaalia pienemmällä älykkyyaosamäärällä varustetut reppanat, jotka luulevat, että kun hymyilen niin olen heistä kiinostunut eivätkä osaa kyseenalaistaa omia mahdollisuuksiaan. Ja tarkoitan siia todella sellaisia henkilöitä, ei niin että kokisin vaan, että olen jotenin ylempänä eikä minulle kelpaisi kukaan normaali jamppa.
isot bosat. t. pienibosainen joka ei ole ikinä saanut miestä eikä muutenkaan miehiltä minkäänlaista huomiota :)
Vierailija kirjoitti:
isot bosat. t. pienibosainen joka ei ole ikinä saanut miestä eikä muutenkaan miehiltä minkäänlaista huomiota :)
Höpöhöpö. Olen itse erittäin pienirintainen ja koskaan ei ole jäänyt parisuhde siitä syystä saamatta. Toki kumppanini ovat olleet fiksuja, aikuisia ihmisiä, jotka arvostavat suhteessa ihan eri asioita kuin rintojen kokoa.
Ohut ja pitkä tukka kaunis..? Ei tod ole..
Vierailija kirjoitti:
Kunhan jaksaa nauraa kikattaa miehen puujalkavitseille. Miehen mielestä siis huumorintajuinen. Anteliaisuus ja huolehtivaisuus miestä kohtaan. Ihailevat katseet ja miehen asettaminen etusijalle kaikessa.
Olipa kitkerää.
Minä nainen:
Pitkät hiukset, tatuointeja, huulitäyte, rasvaimu, meikkiä, korkokenkää, koruja, vakava, sanavalmis. Hoikka vyötärö.
Hoikassa kropassa isohkot rinnat 👍
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen normaalipainoinen, nuorempana vielä vähän hoikempi, kurvikas, pitkähiuksinen, naisellinen (mekkoja, hameita, saappaita jne), hymyileväinen, iloinen, sosiaalinen, jne. Olen ollut koko elämäni yksin ja omat aloitteeni on torjuttu. Toki minussa on huonojakin puolia, mutta kukaan ei halua edes tutustua vaikka ensivaikutelmani perusteella minun pitäisi olla ilmeisesti suosittu. Tuppaa masentamaan tämä yksinäisyys :/.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei sinua oltu jatkuvasti pokaamassa niin hienovaraisella tyylillä, ettet kunnolla edes huomannut sitä?
Miten minun pitäisi arvata siitä että joku tyyliin kysyy kelloa että hän voisi olla kiinnostunut? Jos aloite on niin olematon ettei sitä edes huomaa, miten siihen voisi positiivisesti vastata? Kyllä minä kysyn miehiä ihan suoraan treffeille jos olen kiinnostunut. Toki olen saanut pakit joka kerta mutta ainakaan heidän ei tarvinnut arvailla jotain morsekoodia silmieni räpyttelystä.
Eli?