Onko sinulla koskaan ollut sutinaa huoltomiehen tai vastaavan kanssa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko sutinaksi pelkkä kevyt flirttailu, vai ainoastaan seksiin päättynyt tilanne?
Saa kertoa myös läheltä piti -tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltomiehen kanssa ei, mutta vastaavan kanssa kyllä.
Valta-asema kiihottaa, myönnettävä se on.
Huoltomiehen valta-asema?
Vastaava tarkoittaa myös esimiestä.
Lukutaito? Eihän tässä nyt sellaista vastaavaa tarkoitettu.
Ihan kuin sekoittaisi joulukuusi-sanan lukumäärään kuusi. "Ai, teilläkö on ihan oikea numero kuusi jo sisällä?"
Huoltoyhtiössä työskentelevänä voin kertoa, että huoltomiehet joutuvat oikeasti silloin tällöin seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Ja se voi olla todella ällöttävää kun vanhemmat naiset lääppivät ja ehdottelevat kaikenlaista. Jotkut huoltomiehet ovat joutuneet kieltäytymään tietyistä keikoista, kun tiedossa on ahdistelua. Ei miestenkään pitäisi joutua töissään tuollaisen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ollut lähellä. Miksi duunarimiesten pitää olla noin käsittämättömän komeita??!!
Voisitko kuvailla tilanteen muutamalla sanalla?
Vierailija kirjoitti:
Huoltoyhtiössä työskentelevänä voin kertoa, että huoltomiehet joutuvat oikeasti silloin tällöin seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Ja se voi olla todella ällöttävää kun vanhemmat naiset lääppivät ja ehdottelevat kaikenlaista. Jotkut huoltomiehet ovat joutuneet kieltäytymään tietyistä keikoista, kun tiedossa on ahdistelua. Ei miestenkään pitäisi joutua töissään tuollaisen kohteeksi.
Ai jos nuoret naiset lääppisi olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltomiehen kanssa ei, mutta vastaavan kanssa kyllä.
Valta-asema kiihottaa, myönnettävä se on.
Huoltomiehen valta-asema?
Huoltomiehellä on avain sun kämppään. Kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se naistenkin imartelu muuttuu ahdisteluksi, kun se tulee väärältä taholta.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta! Olen akateeminen naisjohtaja ja myös mun mielestä raksamiehet/remppmiehet on hottiksia. Mutta siis pitää olla ne raksavaatteet päällä!
Ah, haalarit, turvakengät, huomioliivi, timpurinvyö ja turvakypärä... ooooh..
Kyllä oli:) ja johti siihen,että oltu naimisissa yli 20 vuotta.
Mustasukkainen huoltomiehen vaimoko täällä kyselee? Kyllä parhaille flirttaillaan. Itse joskus sitä myös tehnyt. Nykyään seurustelen huoltomiehen kanssa ja kyllä sillekkin välillä jopa ehdotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne jutut mitä huoltomiehet ovat kertoneet, ovat olleet kaikki vanhempien naisten taholta. Osa jopa todella vanhojen. Nuoret naiset käyttäytyvät asiallisesti. Huoltomiehet ainakin meillä töissä ovat ihan tavallisia perheenisiä, jotka eivät kaipaa työkeikoilla edes flirttailua.
Ei. En lähtökohtaisesti innostu duunareista. Äly kiihottaa, sen takia minulle hottiksia ovat esim. tutkijat.
Vierailija kirjoitti:
Ei. En lähtökohtaisesti innostu duunareista. Äly kiihottaa, sen takia minulle hottiksia ovat esim. tutkijat.
Tosin jos se tutkija näyttäisi seinästä reväistyltä, niin sinä et varmaan edes huomaisi sitä ylivertaista älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläsi ei kuitenkaan ole älyä niin paljoa, että ymmärtäisit duunareissakin olevan älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin jos se tutkija näyttäisi seinästä reväistyltä, niin sinä et varmaan edes huomaisi sitä ylivertaista älykkyyttä.
Meinaatko että nämä huoltomiesfanit innostuvat kaljamahaisista, kaljuista ja keski-ikäisistä huoltomiehistä? Totta hemmetissä ulkonäkö merkkaa oli mies sitten tutkija tai remonttireiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että nämä huoltomiesfanit innostuvat kaljamahaisista, kaljuista ja keski-ikäisistä huoltomiehistä? Totta hemmetissä ulkonäkö merkkaa oli mies sitten tutkija tai remonttireiska.
Turha sitten puhua mitään älykkyydestä, jos kerran olet noin ulkonäkökeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne jutut mitä huoltomiehet ovat kertoneet, ovat olleet kaikki vanhempien naisten taholta. Osa jopa todella vanhojen. Nuoret naiset käyttäytyvät asiallisesti. Huoltomiehet ainakin meillä töissä ovat ihan tavallisia perheenisiä, jotka eivät kaipaa työkeikoilla edes flirttailua.
Tavalliset perheenisät on just pahimpia.
Niitä teidänkin ukkoja ottaa päähän, että nuoret naiset eivät yritä mitään.
Sutinaa on ollut jo pitkään ja loppua ei näy...