Tiedätkö ihmisiä jotka on luonnossa paljon paremman näköisiä kuin kuvissa- tai päinvastoin?
Tapasin yhden miehen ja oli kuvissa jotenkin lyhyen ja pönäkän ja persnaamaisen näköinen ja ajattelin että jees, nyt olisi mun tasoinen mies eipähän ole paineita omankaan ulkonäön suhteen. Sit kun tapasin livenä niin mitä hittoa, olikin oikein pitkä ja komea mies vastassa. En halunnut enää nähdä uudestaan, liian komea.
Itse taas uskon olevani kuvissa paremman näköinen kuin livenä. Tai siis kuvissa ainakin näytän paremmalta kuin esim peilissä, missä näytän ihan aneemiselta leprapotilaalta.
Kommentit (22)
Sanoisin että ne joiden kasvonpiirteet on matalammat näyttävät kuvissa yleensä paremmilta, kuin livenä ja vastaavasti ne joiden luusto erottuu kasvoissa luoden varjoja, esimerkiksi ulkoneva nenä, poskipäät jne. ovat niitä jotka eivät ole ns. kuvauksellisia.
Erityisesti selfiet vääristävät heidän kohdalla mittasuhteita epäedullisemmiksi (verrattuna ns. matalimpiin kasvoihin ) ja siksi voivat livenä olla paljon paremman näköisiä.
Kuva ei tuo mittasuhteita ihan samoin esiin. Joillain toimii kasvot paremmin kuvissa/osaavat valita parhaat kuvakulmat.
Väittäisin kauniskasvoisten olevan suosiossa aina, ellei kroppa ole aivan hirveä. Mun mielestä paraskaan kroppa ei korvaa rumaa naamaa, tavallisen tasoa kyllä nostaa.