Nyt kun käytän maskia, niin nuoremmat miehet katselevat "sillä silmällä"
kaupoissa ja metrossa. Vanhuuden merkit jää maskin alle, otsa ei ole ryppyinen ja silmät on varmaan näteintä ulkonäössä. Aika ärsyttävää, koska jos näkisivät ilman maskia, säikähtäisivät.
Kommentit (22)
Iske silmää ja pistä horrrmoonit hyrräämään! 😉
Älä meikkaa. Kauniisti laitetut silmät maskin yläpuolella näyttävät salaperäiseltä ja viehättävältä.
Vierailija kirjoitti:
Älä meikkaa. Kauniisti laitetut silmät maskin yläpuolella näyttävät salaperäiseltä ja viehättävältä.
Laitan ripsiväriä. En osaa olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä näet että ne on nuorempia? Jäähän niidenkin iän merkit maskin alle.
Vartalosta ja vaatteista.
Kyllä alan käyttää kasvomaskia korona ajan jälkeenkin! Miehet lakoaa jalkoihin
Sama juttu täälläkin. Kiva kun korona-aikana jotain tällaistakin.
Mua katsotaan paljon enemmän ilman maskia.
Käytän maskia juuri sen takia, ettei kukaan silloin katso. Ehkä minulla on rumat silmät.
Sama juttu. Ainut vaan että olen mies.
Mä en katso ketään kellä maski. On niin hölmön näköistä.
Sama täällä.
Minulla on kova kunto, joten liikun kuin parikymppinen. Maski peittää roikkuvat suupielet, joten miehet erehtyy välillä pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti katsot, jos lähden maski ainoana asusteena liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas eivät kiinnosta maskittomat tippaakaan. En voisi kuvitellakaan kiinnostuvani tyypistä joka löntystää bussiin ilman maskia.
Toi on muuten totta, Ap! Olen useampaan kertaan hämmentyneenä huomannut, että itseäni selvästi nuorempi mies katsoo silleen hyvällä tavalla pitempään, mitä en muista tapahtuneen moneen vuoteen ennen tätä maskiaikaa. Mullakin ikääntymisen (46 v) merkit taitavat näkyä eniten kasvojen alaosassa; iho on jotenkin veltostunut suun ympäriltä.
No eikun maskit tiukemmalle ja takajeejee pystyyn. Tulee sitä morkulaa vanhemmalle kun mirkulle...
Kivaa. ☺
Lisäksi huomaan että uskallan itse katsoa miehiä rohkeammin silmiin. Maski tuo jotenkin turvaa kun koko kasvot ei ole näkösällä.
T. Ujo nelikymppinen
Mulla taas maski + silmälasit ja näytän mielestäni paljon huonommalta nyt tällä yhdistelmällä, kuin ilman maskia.
Mistä sä näet että ne on nuorempia? Jäähän niidenkin iän merkit maskin alle.