Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskallatte ostaa asunnon kerrostalossa? Itse huokailen helpotuksesta kun olen vuokralla.

Vierailija
13.12.2020 |

Meidän taloyhtiössä on kaikki asunnot ostetut, monet asuu niissä itse, monet taas vuokraa kämpät.

Helsingistä puhun siis. Miten uskallatte täältä ostaa? Hinnat pilvissä eli ette tuu saamaan voittoa näistä.

Toiseksi on että nykyään on niin valtava määrä häirikköjä jotka eivät välitä säännöistä. Siis puhun ihan hyvin toimeentulevista ja töissäkäyvistä. Tömistellään, riehutaan, siivotaan milloin sattuu kova- äänisesti.

Miten voitte sietää tällaista? Riitoja joka paikassa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin keskustassa sijaitsevan kerrostaloasuntoni 9 vuotta sitten hintaan 240.000e, asun siinä edelleen ja nyt sen arvo on ~500.000e. Tästä talosta on hiljattain myyty asuntoja, jokainen on myyty alle viikon listauksen jälkeen hintahaarukalla 475-525k. Kyllä kannatti ostaa! Saan vielä joka kuukausi postilaatikkoon kyselyjä että haluanko myydä kämppäni :D ehkä lähivuosina myynkin.

Tuohan on sulla mennyt pahasti reisille, jos olet saanut aikaiseksi tappiota puoli milliä! Eli asiasta toiseen, suosittelen oikolukua ennen viestin lähettämistä. Joskus saattaa tulla ihan fataaleja virheitä tahattomasti.

Jos katsot tarkkaan niin tuo kirjoittajahan käytti tuollaista laineviivaa, joka tarkoittaa 'noin' eikä miinusmerkkiä. Ja tuossa tapauksessahan takkiin olisi tullut melkein kolme neljäsosamilliä jos olisi ihan miinukselle mennyt.

Olen itsekin ostanut asunnon Helsingistä jokunen vuosi sitten, ja tuo kaksinkertainen arvonnousu kuulostaa kyllä minun korviini aika optimistiselta... no, ehkä jossain Kalliossa ja juuri oikealla hetkellä ostettuna, mutta eivät kaikki asunnot Hesassa tuollaista voittoa kerää. Jonkinlaista kuitenkin, itse lasken netonneeni viitisenkymmentä tuhatta viidessä vuodessa, toki paljolti remonttien avulla.

Vierailija
22/22 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat on keksitty. Oliko muuta vai voiko @moderaattori jo poistaa tämän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla