Koronajäljittäjän palkka?
Onko paikalla koronajäljittäjijä? Paljon tulee palkkaa per tunti?
Kommentit (7)
Mä sain harrastukseni kautta kutsun tulla jäljittäjäksi. Oikeasti oletin, että se tehdään pro bono tai ehkä ruokapalkalla. Mutta tietysti jollekin se on ammatti ja palkkatyö. Enkä minä siis ainakaan vie ole mennyt viikonloppujäljittäjäksi, arkena olen tietysti töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain harrastukseni kautta kutsun tulla jäljittäjäksi. Oikeasti oletin, että se tehdään pro bono tai ehkä ruokapalkalla. Mutta tietysti jollekin se on ammatti ja palkkatyö. Enkä minä siis ainakaan vie ole mennyt viikonloppujäljittäjäksi, arkena olen tietysti töissä.
Mikä harrastus? Millaisella taustalla pääsisi jäljittäjäksi ja mitä kaikkea työnkuvaan kuuluu?
Suurin osa on siirretty sinne muualta terveydenhuollosta, saavat samaa palkkaa kuin ennenkin, eli terveydenhoitajan, sairaanhoitajan, hammashoitaja jne palkkaa. Osa on tällä hetkellä myös vapaaehtoistyössä, eli palkatta esim SPR:n kautta.
Vierailija kirjoitti:
Älä suostu ilmaiseksi. Nyt korkeakouluissa on joululomat ja sieltä kyllä saadaan jäljittäjiä, kunhan palkka on kohdillaan. Ei eletä sellaista kriisiaikaa, että oikeasti tarvittaisiin ilmaisia orjia tai koronalottia. -ap
?