aloittaako joku toinen läski huomenna laihista?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:35"]Minä! 158/65 on mitat nyt jo alle 60kg on pakko päästä neljässä viikossa.
[/quote]
Mulla on täsmälleen samat mitat, mutta en kuvittele laihtuvani terveellisesti noin paljon ja nopeasti. Vhh:lle en ala, mutta olen jo jonkin aikaa korvannut aiemmin paljon syömäni pastalisäkkeen höyrytetyillä vihanneksilla, leipää en juuri syö enkä perunaa. Kaurapuuroa kuitenkin aamulla ja muutenkin peruskotiruokaa. Liikuntana on hölkkälenkit, rullaluistelu ja sali. Nyt on jopa hyvä pt:n laatima ohjelma, jolla saa paikat helliksi. Karkit vaan kun saan jäämään kauppaan, koska niitten suhteen en osaa vielä kohtuutta. Alkuun siis saavat jäädä kokonaan pois. -5
[/quote] Hauskaa että meillä on samat mitat :) Mihin painoon sinä haluat päästä? Mulla tosiaan tavoite alle 60kg, mielellään 58kg, silloin ei vatsa pömpötä ja makkarat tursuile, toisinkuin nyt...
mun aamupala: maustamatontajugurttia, pellavansiemeniä, muutama omenan lohko ja 2 kananmunaa
nro10 se pe aloittanut
25: Kyllä se on mullakin tuo 60 vähintään tavoitteena. Olen vaan jo niin monta vuotta kantanut tätä vatsamakkaraa etten rohkene toivoa sen muutamassa viikossa katoavan ;) helmikuussa olin jo hyvässä vauhdissa, 63 kg, mutta sitten oli paljon reissaamista (ja muita TEKOsyitä), että takaisin tulivat. Mulla tavoitteena heinäkuun alkuun tuo 60 ja tietysti se, että tämä ei olisi pelkkä laihis vaan ruokavalio muuttuisi pysyvästi. Ylläpito voi olla myös vaikeaa!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:16"]25: Kyllä se on mullakin tuo 60 vähintään tavoitteena. Olen vaan jo niin monta vuotta kantanut tätä vatsamakkaraa etten rohkene toivoa sen muutamassa viikossa katoavan ;) helmikuussa olin jo hyvässä vauhdissa, 63 kg, mutta sitten oli paljon reissaamista (ja muita TEKOsyitä), että takaisin tulivat. Mulla tavoitteena heinäkuun alkuun tuo 60 ja tietysti se, että tämä ei olisi pelkkä laihis vaan ruokavalio muuttuisi pysyvästi. Ylläpito voi olla myös vaikeaa!
[/quote] Mä olen ennenkin laihduttanut 65-->58 ja sen jälkeen lopetin tupakoinnin ja kilot tulivat salakavalasti takaisin. Vhh toimii mulla eli sillä mennään taas ja tällä kertaa en päästä mistään syystä kiloja takaisin :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:24"]tsempataan toisiamme :)
[/quote] Ap:n mitat?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:35"]Minä! 158/65 on mitat nyt jo alle 60kg on pakko päästä neljässä viikossa.
[/quote] Alapeukkuja syystä että....?!!
[/quote]
Luitko otsikon? Tää oli läskeille. Normaalipainoiset voi painua muualle muutaman kilonsa kanssa, 5kg:n "ylipaino" ei tee ketään läskiksi.
Huomenta! Laihis alkoi tänään ja eka tavoite -10kg! Into ja tahto löytyy!
Täällä yksi! 5 kiloa pitäis saada pois, ajattelin Dukan dieettiä kokeilla :) kokemuksia kellään?
Aloitin jo viikko sitten ma. Harmittaa vähän, kun tykkään kurveistani, mutta mulla on esidiabetes, joten on pakko. Mielummin laihempi ja rumempi kuin seksikäs ja sairas. Syön aamupalaksi puuroa ja teetä, normaali lounas lautasmallilla ja normaali päivällinen lautasmallilla. Kaloreita n. 1650/pv. Ei herkkuja muutoi kuin juhlissa tms. Viikonloppuna annoin siis itselleni luvan herlutella ja taas nyt jatkan. Tiedän että lihomiseni syy on nimenomaan arkiherkuttelu. Olen 168, nyt 84 kg ja tavoite on 70 kg.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:35"]Minä! 158/65 on mitat nyt jo alle 60kg on pakko päästä neljässä viikossa.
[/quote] Alapeukkuja syystä että....?!!
[/quote]
Luitko otsikon? Tää oli läskeille. Normaalipainoiset voi painua muualle muutaman kilonsa kanssa, 5kg:n "ylipaino" ei tee ketään läskiksi.
[/quote]
Okei, eli täältä on turha saada tukea. :D Toivottavasti te ette laihdu grammaakaan...
T:32
Mun mitat 171cm/75kg. Haluaisin painaa taas 68kg. Kilot tullu vuodessa. :( Kävin eilen 3,5km lenkillä ja juoksin osan matkasta. Peilikuva inhottaa ja vyötärö on kadonnut. Olin ennen mallia tiimalasi.
Nyt saa jokapäiväiset herkuttelut jäädä.
Alias
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 08:55"]
Aloitin jo viikko sitten ma. Harmittaa vähän, kun tykkään kurveistani, mutta mulla on esidiabetes, joten on pakko. Mielummin laihempi ja rumempi kuin seksikäs ja sairas. Syön aamupalaksi puuroa ja teetä, normaali lounas lautasmallilla ja normaali päivällinen lautasmallilla. Kaloreita n. 1650/pv. Ei herkkuja muutoi kuin juhlissa tms. Viikonloppuna annoin siis itselleni luvan herlutella ja taas nyt jatkan. Tiedän että lihomiseni syy on nimenomaan arkiherkuttelu. Olen 168, nyt 84 kg ja tavoite on 70 kg.
[/quote]
Mitä ruokaa syöt?
Kunnon läskit jyrää ja suuttuu jos toinen on vain muutaman kilon ylipainoinen eikä muutamaa kymmentä. Eikö lihavat olekkaan leppoisia? :D
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 08:55"]
[/quote]
Mitä ruokaa syöt?
[/quote]
En syö ollenkaan sian- tai naudanlihaa.
Aamupala on puurolautasellinen ja samalla lautasella mehukeittoa tai rasvatonta maitoa ja se vihreää teetä maitotilkalla kaksi mukia.
Lounas on ihan normaalia työpaikkaruokalan ruokaa. Puoli lautasta vihreää salaattia ilman salaatinkastiketta ja 1/4 proteiinijuttua (kala/kana/kasvis/riista) ja 1/4 hiilihydraattilisäkettä esim. peruna/riisi. Joskus korvaan jälkimmäisen höyrykasviksilla. Juomaksi rasvaton maito. Keittoruokien kanssa syön ruisleipää. Syön ensin lautasellisen ja jos on vielä nälkä, otan vähän lisää. Kuuntelen nälkääni.
Päivällinen kuten edellä.
Joskus hedelmä jälkkäriksi.
En nälätä itseäni, vaan syön sen verran, että ei ole nälkä. Ja olen huomannut, että en tarvitse iltapalaa enkä välipalaa (sen voi korvata teekupillakin). Kalorimäärä riittää enkä oikeastaan ole nälkäinenkään.
Jos olen tehnyt rankasti esim. puutarhatöitä, saatan syödä iltapalaakin (vähän).
Paino laskee hitaasti ja tasaisesti.
Liikuntaa lisäilen siinä tahdissa kuin ehdin (ruuhkavuodet).
Yritän ottaa rauhallisesti, etten haukkaa liian isoa palaa kerralla. Jos loppuelämän elämäntapamuutosta yrittää on varmaan aika tyhmää yrittää muuttaa kaikkea heti paikalla, vaan mielummin pienin askelin, jotta muutos olisi pysyvä.
En halua sairastua.
saako ne osallistua jotka oli ennen tosi läskejä ja nyt viel 5kg pitäs saada pois?
Ap:lle
Aamiainen esim smoothie, jossa maitoa/ soijamaitoa, 1 tl siemeniä/pähkinöitä, 2 rkl leseitä, reilusti marjoja
lisäksi
lihaa, esim leikkelettä tai aladobia 100g
Kiki