Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt akat loppuu se postipakettien palauttelu

Vierailija
13.12.2020 |

Jos ette ole 100% varma mitä olette tilaamassa niin sitten ette tilaa mitään.
Järjetöntä luonnonvarojen ja resurssien tuhlausta.
Onneksi jotkun firmat antaa jo bannia sellaisille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa tilasin liian ison dildon. Eihän se mahtunut mun pimpslooraan, niin oli pakko palauttaa seuraavalle isompipimpsaselle.

Vierailija
22/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmessä sitten tilaatte joltain Salandolta, jos se tekee kaikein väärin?

Tilatkaa nyt hitossa jostain muualta!

Ihme sakkia. Mainonnan orjia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita voi ostaa myös ihan oikeista, fyysisistä kaupoista. Voi sovittaa ja ostaa sen sopivan. Ei tarvitse lennättää toiselta puolelta maapalloa vaatteita edestakaisin jonkun laiskan palstamamman soviteltavaksi. Saisivat kieltää koko vaatteiden etämyynnin.

Ja korona-aikaan pitäisi lähteä kaupoille?

Matkahuollon paketit kulkee bussien mukana mitkä ajais kumminkin, oli kyydissä

paketti tai ei.

ä

Vierailija
24/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon valikoimaa on vaikeaa löytää muualta.

Vierailija
25/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jätkät loppuu se yksityisautoilu ja prätkillä turhaan ajelu, järjetöntä luonnon saastuttamista! Toivottavasti moottoripyörät kielletään pian ja asetetaan kunnon ympäristöverot yksityisautoiluun! :D

Yhyy, minä saan perseillä koska joku muukin joskus jossakin on toiminut väärin!

Vierailija
26/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaan palautan. Verkkokauppafirmoilla ei ole kiinteitå kustannuksia toimitiloista, joissa asiakas voisi sovittaa paikan päällä.

Kaikkea kermaa ei voi verkkofirmakaan kuoria.

Vierailija
27/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on zalandossa usein käynyt noin, että olen tilannut koon 40, sieltä lähetetäänkin L-koko! Eikös 40/42 vastaa M-kokoa? Itse olen siis M-kokoa, mutta kuitenkin kokoa 40. Vaikka koot ovatkin mielivaltaisia ja vastaavat eri valmistajilla eri numeroita, niin luulisi, että sitten tilatessa jo ilmoitettaisiin koot muodossa S, M, L, XL jne. jos nämä olisivat ne koot.

Saisi ilmoittaa vartalon mittoina. Oma vaatekokoni on S-XL Siinä on turhan suuri vaihtelu. Zalando sentään nykyään osaa ehdottaa koot 9/10 kerrasta oikein.

Vierailija
28/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa mielelläni netistä, koska haluan nähdä vaatteen kaupassa ja sovittaa. Moni ei toimi niin ja sitten ihmetellään miksi kaupat ei menesty ja lopettaa. Olen M kokoa mutta vain sovittamalla tiedän minkä kokoinen vaate oikeasti on päällä, joistain menee 38 koko ja jostain toisesta L koko. Jos tilaisin netistä saattaisin saada vaikka Xs kokoa vastaavan vaatteen. Kenkiä en ikinä tilaisi, ne täytyy voida heti sovittaa.

Vierailija
29/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vaatteeni alusvaatteita lukuunottamatta kirppiksiltä ja koska korona niin en enää sieltäkään. Helppoa ja halpaa. Ihan hyvin pärjää noilla mitä kaapissa jo on. :)