Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt akat loppuu se postipakettien palauttelu

Vierailija
13.12.2020 |

Jos ette ole 100% varma mitä olette tilaamassa niin sitten ette tilaa mitään.
Järjetöntä luonnonvarojen ja resurssien tuhlausta.
Onneksi jotkun firmat antaa jo bannia sellaisille.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätkät loppuu se yksityisautoilu ja prätkillä turhaan ajelu, järjetöntä luonnon saastuttamista! Toivottavasti moottoripyörät kielletään pian ja asetetaan kunnon ympäristöverot yksityisautoiluun! :D

Vierailija
2/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut viimeisen 10 vuoden aikana satoja paketteja ja vain yhden kerran olen joutunut palauttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itse naisena ituttaa niin paljon kun mun ikäiset pissikset ovat kaikki jonottamassa kuin lampaat Helsingin Postilla hakemassa Cubuksien ja Zalandon paketteja. Raivostuttaa!!

Vierailija
4/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI LOPU!!!

Vierailija
5/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan kerran palauttanut paketin - tilaamani tuote oli viallinen. Olen kyllä samaa mieltä että on ihan kestämätöntä tuo palauttelurumba.

Vierailija
6/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu heti kun nettikaupat oppii kirjaamaan tarkat koot ja ottamaan kuvia. Varustelekasta voi ottaa mallia.

Vierailija
7/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itse naisena ituttaa niin paljon kun mun ikäiset pissikset ovat kaikki jonottamassa kuin lampaat Helsingin Postilla hakemassa Cubuksien ja Zalandon paketteja. Raivostuttaa!!

Itse et tietenkään tee mitään ympäristöä kuormittavaa?

Vierailija
8/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme sovitukseen useamman parin kenkiä. Kaikki yhtä kokoa koska meitä on useampi saman koon ihminen ostamassa. Vain puolet sovitetuista kengistä kuitenkin kävivät erilaisiin jalkoihimme. Kenkien koko ei siis ollut merkitsevä vaan istuvuus.

Kaupalle oli hyvä keissi, kun sai sentään puolet tuotteista myytyä.

Vierailija
9/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on zalandossa usein käynyt noin, että olen tilannut koon 40, sieltä lähetetäänkin L-koko! Eikös 40/42 vastaa M-kokoa? Itse olen siis M-kokoa, mutta kuitenkin kokoa 40. Vaikka koot ovatkin mielivaltaisia ja vastaavat eri valmistajilla eri numeroita, niin luulisi, että sitten tilatessa jo ilmoitettaisiin koot muodossa S, M, L, XL jne. jos nämä olisivat ne koot.

Vierailija
10/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ei voi ostaa sovittamatta. Itse tilaa usein pari kokoa ja palautan epäsopivan.

Vierailija
11/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita voi ostaa myös ihan oikeista, fyysisistä kaupoista. Voi sovittaa ja ostaa sen sopivan. Ei tarvitse lennättää toiselta puolelta maapalloa vaatteita edestakaisin jonkun laiskan palstamamman soviteltavaksi. Saisivat kieltää koko vaatteiden etämyynnin.

Vierailija
12/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on zalandossa usein käynyt noin, että olen tilannut koon 40, sieltä lähetetäänkin L-koko! Eikös 40/42 vastaa M-kokoa? Itse olen siis M-kokoa, mutta kuitenkin kokoa 40. Vaikka koot ovatkin mielivaltaisia ja vastaavat eri valmistajilla eri numeroita, niin luulisi, että sitten tilatessa jo ilmoitettaisiin koot muodossa S, M, L, XL jne. jos nämä olisivat ne koot.

Alapeukuttajat varmaan kuvittelevat, että olisin palauttanut nuo tuotteet. Todellisuudessa en ole palauttanut zalansolle kertaakaan. Vaikka liian isoja L-koon vaatteita nyt olenkin joutunut käyttämään, vaikka olen 40/M-kokoa.

Vierailija
13/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita voi ostaa myös ihan oikeista, fyysisistä kaupoista. Voi sovittaa ja ostaa sen sopivan. Ei tarvitse lennättää toiselta puolelta maapalloa vaatteita edestakaisin jonkun laiskan palstamamman soviteltavaksi. Saisivat kieltää koko vaatteiden etämyynnin.

Sinulta voisi kieltää älypuhelimen, koska et osaa sillä tehdä mitään järkevää muuta kuin laiskana paskana länkyttää vauvapalstalla.

Vierailija
14/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen palauttanut. Zalandolta tilaamani paita ei vastannut kuvaa vaan oli täysin erilainen joten en kokenut saavani tilaamaani tuotetta ja olin pettynyt.

Vierailija
15/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa miksi alapeukutatte, kun kerron totuuden? Tilaan M-kokoa tai kokoa 40. 36/38=S 40/42=M mutta zalandolla jos tilaa koon 40, saattaa saada L-koon, pitäisikö valehdella että zalando tekee kaiken oikein? Ja asiakkaat vain ovat noloja läskejä ja laiskoja palstamammoja kun tilailevat huvikseen ja palauttelevat.

Vierailija
16/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIlasin juuri 500e:lla Changella rintsikoita. Tarkoituksenani on ostaa 1-3. Rintaliivien mallista riippuen, en voi olla varma koostani juuri sen mallin kohdalla, joten otin jokaista haluamaani kolmea eri kokoa. Joku niistä varmasti on sopiva. Muut palautan. Niin helppoa. Ja kyllä, mielummin teen näin kun näissä olosuhteissa lähden ihmisten ilmoille riskiryhmään kuuluvana. 

Vierailija
17/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja lisäksi naiset tukkivat kassajonot k-kaupoissa ja r-kioskeissa kun kökkivät niiden palautuslaatikoidensa kanssa siellä. 

Vierailija
18/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasimme sovitukseen useamman parin kenkiä. Kaikki yhtä kokoa koska meitä on useampi saman koon ihminen ostamassa. Vain puolet sovitetuista kengistä kuitenkin kävivät erilaisiin jalkoihimme. Kenkien koko ei siis ollut merkitsevä vaan istuvuus.

Kuka ostaa kenkiä netin kautta?

Vierailija
19/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIlasin juuri 500e:lla Changella rintsikoita. Tarkoituksenani on ostaa 1-3. Rintaliivien mallista riippuen, en voi olla varma koostani juuri sen mallin kohdalla, joten otin jokaista haluamaani kolmea eri kokoa. Joku niistä varmasti on sopiva. Muut palautan. Niin helppoa. Ja kyllä, mielummin teen näin kun näissä olosuhteissa lähden ihmisten ilmoille riskiryhmään kuuluvana. 

Anna niiden rintojen riippua vapaana.

Vierailija
20/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa kenkiä netin kautta?

Minä, juurihan kerroin tarinani.