Moneltako heräät huomen aamulla jos menet työhön?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Herään 5.50 yläkerran herätyskellon jurskutukseen. Töihin en lähde. Ituttaa rankasti. Sitten sitä torkutetaan vielä puoli tuntia kymmenen minuutin välein. Olen kerännyt rohkeutta mennä neuvottelemaan jonkinlaisesta ratkaisusta.
Tossa pitäisi toi torkutus lopettaa heti. :/ Olisi suoraan soimassa klo 6.20.
4:30, tosin yleensä herään itsestään jo neljän aikoihin ja makoilen sen puolisen tuntia sängyssä. Työt alkaa kuudelta eikä ole etätyömahdollisuutta (fyysistä hommaa).
Herätykseni olisi 6.15 että aloitan työt noin kahdeksaksi. Valitettavasti herään kuitenkin joka aamu 4.30-5.45 välillä.
Herään 7, kun miehen kello soi. Nousen 8. Syön aamiaista ja teen eka työt tabletilla kirkasvalolampun edessä pyjamassa. Klo 9 maissa pesen hampaat ja pukeudun, usein laitan pyykkikoneen päälle tms. Klo 10 maissa aloitan läppärillä työt. Teen 17-18, jopa 19 asti. Saatan käydä ulkona keskellä päivää tai muuten pitää pitkän lounastauon.
Olen aamu-uninen, iltavirkku ja kaikki työkaverini ovat minua läntisemmissä aikavyöhykkeissä. Ennen klo 10 ei koskaan ole kokouksia, mutta 19 saakka on useinkin. Työaikaani ei mitata, vaan suoritusta.
4.45 soi kello ja työt alkaa viideltä.
5:07 luuri hälyttää. Seiskaksi töihin, ehtii rauhassa kahvitella ja lukea lehden/ratkaista sudokun ja siistiytyä.
Herään 6.00, työt aloitan 7.30 ja teen töitä kotona.
0545. Liukuva työaika, mutta menen 0730 viimeistään ja lähden 1600-1800 välillä, riippuen miten päivä menee. Hightech-ala, "esimies".
Herään yleensä klo 6 tai vähän yli. Aloitan työt sit kun huvittaa, useimmuten ennen 8. Käyn sit tunnin kävelyllä ruokiksen jälkeen, ja lopetan puoli viisi. Olen ollut etätöissä jo 9 kuukautta.
6:20 on tavote, joskus venyy 6:40. Töihin pyrin lähtee kasiksi, viimestään ysiltä pakko olla.
En mene töihin huomenna, mutta normaalisti heräisin 5.20. Heräilen silti varmaan noihin samoihin aikoihin. Sitten nukahdan uudestaan ja nukun vähintään yhdeksään tai pyörin sängyssä aikani ja nousen ylös.
Noin klo 6.30, etätyöt alkaa klo 8.00. Käyn lenkillä ennen töiden alkua.
Herään klo 7, työt alkaa klo 8.
45 min valmistaudun ja sekoilen ja pyöräilen sitten pari kilometriä :))
Kelloradio soi 03.00. Nousen viimeistään 04.00, koska on lähdettävä 04.30 että ehdin junalle. Työt alkaa 06.00. Tykkään hitaasta heräämisestä.
5.30. Täytyy käyttää koirat ja viedä lapset hoitoon, työt alkaa 7.00
Herään 5.05. Liian aikaista minulle, mutta pääseepähän valoisaan aikaan pois. Työ rankkaa, voisin jäädä pois.