Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H E L P! Altistaako sairastettu korona todella kovalle influenssalle? Tyttärellä oli alkukesästä korona ja nyt...

Yön valvonut äiti
13.12.2020 |

Nyt on todettu Influenssan A-virus (ei koronaa) ja hän on osastolla. Ihan kauhea kuume tyttörukalla, en ole koskaan nähnyt häntä niin sairaana.

Korona oli lieväoireinen eikä tarttunut meihin, vaikka tyttö asuu meidän kanssa. Ei kyllä influenssakaan (otamme aina influenssarokotteen, tyttö ei koskaan).

Voiko aikaisemmin sairastettu korona altistaa kovalle influenssalle? Olen kuullut tällaista, että koronan sairastaneita on tänä syksynä joutunu influenssan takia sairaalaan.

Miten nuoret selviää, hän on vasta 17?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keväällä yhtäaikaa positiivinen tulos koronasta ja influenssasta. En ole eläissäni ollut niin kipeä, sairaalaan en joutunut /tajunnut hakeutua. Henkiin kuitenkin jäin. Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli keväällä yhtäaikaa positiivinen tulos koronasta ja influenssasta. En ole eläissäni ollut niin kipeä, sairaalaan en joutunut /tajunnut hakeutua. Henkiin kuitenkin jäin. Tsemppiä!

Miten meni oireet ja tauti? Influenssahan on raju kuumeeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, että keuhkot eivät ole vielä toipuneet koronasta, ja seuraava infektio iski näin rajuna.

Joka vuosi sairaaloissa kuitenkin on kaiken ikäisiä influenssa- tai keuhkokuumepotilaita, vaikka nuoret aikuiset yleensä selviävät ihan kotihoidolla.

Pikaista paranemista tytölle ja voimia teille muillekin!

Vierailija
4/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on ollut sitä puhetta, jos iskevät samaan aikaan. Sitten ovat perusterveellekin todella hankalia.

Itse liputan tyttäresi parantumisen puolesta. Eihän se helppoa ole, mutta hurjasti Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä