Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin onnistumisesi tänä vuonna?

Vierailija
13.12.2020 |

Eli mistä asiasta olet onnellinen/ylpeä? Mikä on ollut tässä vuodessa parasta?
Tämä vuosi on ollut aika surkea, mutta ajattelin, että varmaan onnistumisiakin löytyy.
Esim. minä menetin koronan takia työni, mutta olen saanut laihdutettua 12 kiloa ja olen fyysisesti
parhaassa kunnossa kuin koskaan ennen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeinkin kirjoitettua gradun loppuun. Luulin, etten koskaan sitä saisi aikaiseksi. 

Vierailija
2/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ja puoli oktaavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin lopettaa minipillerit ja sen myötä pääsin eroon vuosia kestäneistä sivuvaikutuksista, joita ihmeteltiin monen lääkärin kanssa (kukaan ei hoksannut yhdistää pillereihin). Lopettamisen myötä on jo 5kg lähtenyt ja lasku jatkuu edelleen 🥳

Vierailija
4/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin vuoden alussa itselleni tavoitteita.

Gradu valmiiksi, pitkään roikkunut remontti valmiiksi, paino -10kg ja rahaa säästöön 10.000€.

Miten meni: gradu ja remontti tuli tehtyä. Rahaa sain säästöön 3.000€ ja paino nousi pari kiloa.

Vierailija
5/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ongelmista johtuneesta uupumuksesta sekä (lopulta) erosta huolimatta sain kirjoitettua kandin loppuun. Joo, mulla oli hieman vaikeuksia, vaikka se ei olekaan mikään gradu. Kun keskittymiskyky on nolla niin on vaikea tehdä yhtään mitään.

Vierailija
6/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain säästettyä monta tonnia rahaa, laihduin muutaman kilon, löysin sopivan vuokra-asunnon. Ihan hyviä juttuja, etenkin asunto. Säästöt tuovat myös vähän turvaa, etenkin kun työt loppuivat. Vihasin työtäni joten senkin loppuminen on positiivinen asia, vaikkei sinänsä onnistuminen! Ensi vuoden tavoite olisi löytää uusi suunta elämälle, opintoja tai töitä tai jotain. Kunhan olisi jotain mikä kiinnostaisi eikä olisi niin hirveää kuin kokemukseni työelämästä tähän asti.

Vierailija
7/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 87kg ->60 kg. En olisi ikinä uskonut, että onnistun! Aloitin samalla myös salitreenin. Nyt on hyvä olo kaikinpuolin.

Vierailija
8/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin liittyä Tinderiin ja olen myös ollut pareilla treffeillä. Minulla on vaikea sosiaalinen ahdistus, mutta olen myös ollut tosi yksinäinen pitkään. 

Vierailija
9/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin tulemaan raskaaksi lapsettomuushoidoilla ja vauva syntynee heti alkuvuodesta (laskettu aika vielä omana syntymäpäivänäni). Tämän parempaa lahjaa en voisi toivoa. :)

Vierailija
10/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ulosotosta pois ja velat järjesteltyä reilun 2 vuoden sopparilla. Sen voi sanoa olleen kuluneen vuoden kovin juttu

Vierailija
11/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kunnon jorma-hierontaan, eli Thai-hierontaan Lahdessa. Happy ending oli erittäin mahtava ja mieleenpainuva.

Vierailija
12/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen ja lenkkeilyn aloittaminen.

Vierailija
13/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä ennen neljää iltapäivällä.

Vierailija
14/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikaiseksi ottaa eron.

Vierailija
15/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian todennäköisesti ollut yhden vuoden lisää sinkkuna ja parisuhdetta, kuten koko tähän ikäisen ikäni (40 + vuotta). - Saavutus on se, että toistaiseksi en ole tämän vuoksi kyynistynyt tai katkeroitunut. -  Vain haave omasta kumppanista ja mahdollsuudesta elää parisuhteessa rakastavassa ja vastavuoroisessa parisuhteessa jatkuu edelleen....

16/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kivempaan paikkaan asumaan. Löysin uuden kundikaverin ja vähensin merkittävästi alkoholin käyttöä. Ennen joka vkl, nyt kerran kuukaudessa, yhtenä iltana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan