Meillä kuulemma liian nuorekkaat makkarinverhot!
En tiedä itkeäkö vai nauraa! Saimme kuukausi sitten vauvan, ja tuttu tuli eilen käymää ekaa kertaa katsomassa vauvaa. Vauva nukkui, joten menimme makkariin katsomaan. Hyvin nopeasti tutun huomio kiinnittyi meidän makkarin verhoihin (tähtiä, rekisterikilpiä, lippuja). Huolissaan tuttu kysyi, onko neuvolan täti jo tehnyt kotikäynnin (on) ja ei kai hän nähnyt noita verhoja! Kuulemma ovat liian nuorekkaat (ööh, ainoat tarpeeksi pimentävät jotka meillä on), ja kun nyt ollaan vauvan vanhempia, meidän pitäisi osoittaa meidän ja kotimme olevan tarpeeksi "kypsiä". Ehhhh, mitäh? Kuulemma on huolissaan, ettei me jouduta nyt johonkin terkkarin "erityistarkkailuun" verhojen takia!
Kommentit (12)
Outo kaveri. Teillähän on nyt lapsikin,teillähän voisi olla vaikka nalle tai muumiverhot :) Nuo mitä teillä on ei kovin lapsellisilta vaikuta ollenkaan.
Laita kuva, kiinnostaa :) Googlaamalla merkin ja rajaamalla värin ehkä löytyy?
Mä en kyllä edes kato saati muista miltä ne verhot näyttää.. T: terkka
Älä välitä :) Hulluja löytyy joka lähtöön.
En ole kovin huolissan neuvolan "erityistarkkailusta" :D Halusin vain jakaa teidän kanssa mitä sammakoita sitä välillä kuulee :D -ap Onko teillä vastaavanlaisia tuttuja?
Sun kaverilla on outo huumorintaju. Et kai ottanut hänen kommenttia tosissaan?
Otin. Uskon hänen olleen ihan tosissaan. -ap
Ehkä sun kaveri kokeili av-huumoria livenä?
Rumat ne teidän verhot varmasti on, mutta tuskin niiden takia neuvolan erityistarkkailuun joudutte :)
Hahah, olen samaa mieltä että ovat rumat, mutta annoin miehen valita. Olkkariin valitsin itse kivemmat, niitä kun useammin vieraatkin katselee :D Olen edelleen varma tutun olleen tosissaan (entinen naapuri), hänellä on aina silloin tällöin tuollaisia juttuja. Olisin kiinnostunut kuulemaan, onko teidän tuttavapiirissä vastaavia tapauksia. -ap