Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun koronan leviämisaluella ja mietin uskallanko pyytää

.
13.12.2020 |

Äitini 80v meille syömään jouluna. Meillä 5 henkeä, joista 3 nuoria miehiä, jotka kavereidensa kanssa toki paljon tekemisissä ja minä asiakaspalvelutyössä. Onkohan liian iso riski🤔

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat äidistäsi eroon, niin anna mennä. Mä veisin äidille jouluruokaa kotiin, opettaisin laittamaan puhelimeen/tablettiin/läppäriin joku videopuhelusovellus. Sitten sovitte ajan, jolloin syötte jouluruuat videon välityksellä yhdessä.

Vierailija
2/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytäisi juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata. Itse puhuin juuri tänään yli 80- v äitini kanssa puhelimessa, tänä vuonna pidetään etäjoulu. Emme todellakaan ota sitä riskiä, että tartutamme vanhuksen. Ensi vuonna on uusi joulu taas. Emme pysty olemaan etätöissä ja esikoisemme on kaiken lisäksi kaupassa töissä joulun ajan. Riskit on liian isot. Se on vaan pari päivää. Soitellaan, telkkarista tulee paljon ohjelmaa.

Vierailija
4/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi noilla spekseillä riskiä mummon tartuttamisesta.

Vierailija
5/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota riskiä. Yksi vaihtoehto tietysti on omaehtoinen karanteeni, nyt vielä ehtii juuri aloittaa.

Vierailija
6/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi riskiä. Me pyydetään vanhus meille syömään, mutta ollaankin ennen joulua kaksi viikkoa täysin tapaamatta ketään.

Vierailija
7/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Näin olen itsekin vähän miettinyt.

Ap

Vierailija
8/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon karanteenissa, jotta voin mennä jouluksi 87-vuotiaan tätini luo... En ikimaailmassa ketään vanhusta ottaisi porukkaan, jossa kaikki ilmeisesti tapaa muita ihmisiä. Tuntuisi vaan liian isolta riskiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi